Anfängerin sucht Gleichgesinnte

Hallo an alle!

Hab vor 1 Monat den Führerschein gemacht, also noch richtige Anfängerin :wink: und bin auf der suche nach jemanden, vor allem Gleichgesinnte, die Zeit und Lust haben etwaige Ausfahrten zu unternehmen! Bevorzugt aus dem Bezirk Korneuburg/Umgebung sowie Wien.
Würde mich über Interessierte freuen!!
lg pezn

Für unsere Statistik fehlen hier noch Daten.

Motorrad?
Alter?
Grösse?

:sunglasses:

… reichn, fia den oidn grauslichn Geilspecht: :wink:

Des Büldl wor amol…de Toot is jo a Sex Symbol von 1940 oda so…de Realität schaut jetzn ondast aus:
[image]http://chud.com/articles/content_images/17/DT11.jpg[/image]

Oba vielleicht reichts jo trotzdem no dem anen oda ondan? ;D

lg

Hod do ana ohbissn? :hushed:

Obs fian Herrn Obalehra reicht, waas I ned, oba passn tatats bestimmt zu eahm … :smiling_face: :grin:

BTW: Des is ned de Toot Braunstein, sondan de Betty Boop! :eyes:

Jo da Avata… owa des grausliche blade Dings is de Braunstein! :wink: :grin: :grin: :grin:

Braunstein… es wundat mi jo eigentlich das sich do a gewisse Kultusgemeinde no goar ned zu Klogen, oda sonstige Aufrega aufgerafft hod… san doch sunst so haglich!

und wenn man denkt in dem forum kann das niveau (nein ist nichts zum einschmieren) nicht mehr sinken wird man doch immer wieder aufs neue überrascht

heißt das, dass du der meinung bist, dass dieses forum jemals niveau gehabt hat :eyes:

chris

nein das nicht, aber ich dachte das doch schön langsam der tiefpunkt erreicht wurde … aber da geht wohl noch was

du bist seit 2010 angemeldet, aber mit deinen 5 beiträgen hast bisher nicht viel dazu beigetragen, dass sich das ändert

frage mich überhaupt, an welcher der antworten du dich so stößt, dass sie dich zu dieser meldung veranlasst hat

wenn´s mir zu derb wird, höre ich zum lesen auf, aber schließe nicht von einigen auf das ganze forum oder schmeiß mit allgemeinen phrasen um mich

chris

… „Kurvenräubern“ Du komischa Häuliga!

:smiling_face: :grin:

Najo se basiert holt auf da Betty.

List of Drawn Together characters - Wikipedia

Do schau her, 1920…donn is des Büldl eh noch ols Kompliment zu sehn.
Jednfolls dafia wos se laut ihrem Erschoffa so olls spochtelt und sauft. ;D

[image]http://images.wikia.com/drawntogether/images/f/f0/128871856328789223.jpg[/image]

@Pilgram
I bin sicha kana von da linkn Sorte, würd mich mittig einordnen, oba mir hot Drawn Together getaugt.
I konn sowos schaun, mei Ego obscholtn und de 20 Minutn üba dumme übatriebene Schmäh lochn.
Gibt genug Leitln de sich zu ernst nehmen und deren Zeit „zu schod“ für sowos is, und des is a deren Entscheidung gegn de I nix hob…oba I suach in meim Lebn de Balance zwischn intressantem, lustign, longweilign, sinnvollen und teppatn Beschäftigungan, sunst warat ma des Gonze zu fad. :smiley:

Oba I vasteh di schon, wenn I ma Bekonnte onschau de nix hackln, net trainiern und nur fadisiert in de Röhre glotzn.
Des is des ondare Extrem und a net wirklich wos für mi. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Lg

…nur weil ich einen kumpel zum biken wollte…bissl von mein anliegen abgekommen :wink:…ihr seits ärger ois wir weiba

jaja, so sind die da…*g

endlich eine die zugibt, dass weiber arg sind

nennt sich umkehrschluss :wink:

was nichts darüber aussagt, ob deine meldung richtig ist :grin: :grin:

chris

007 gibt nichts zu …nie und nimmer *gg+

:grin: :grin: :grin:

sakkra, nach 2 jahre schreibabstinenz da herinnen, dieses ausführliche outing :wink:

habe grad vor kurzem mit´n katern drüber gschnattert, dass du a nix mehr auf kilo-ps schreibst

waren miteinander 1 wochal gatschhupfen in rumänien

lg

chris

nicht mal nivea :grin:

do host mi no net erlebt!!! frog den herrn gerry oda den killa… de wissn, wia i bin!!! und do brauch i net amoi drohn!!! :grin: :grin: :grin:
 
so, wos wor jetzt no amoi dei „aunliegn“??? :hushed: :dizzy_face: :eyes: