Zur Hülf, bittschee !

Griass eng!

I hob mi jetzt endli entschlossen, mir a Ringmotorradl z’kaffa. In da engan Woi san a
R6 und a 900er Ninja. Olle zwoa ungefähr gleich oid, und ungefähr gleich teia. Olle zwoa
mit de üblichen Sochn, Ringverkleidung, Stoiflex, Fuassrostn vastöbor,Roafnhoaza,…

I mecht ma des Motorradl eigantle zum Ringfohrnlerna kafen, wor scho a poar moi aum Ring, owa
kina tua is nu ned. (2:35 Pann) I tat gern aum Pann, am Slovakia und in Brünn fohrn. Aum ehesten mit’n Fiala
und mit’n Stardesign. Beim Pezibärn war i sicha nur im Weg.

Fia wöchane gibt’s mehr gebrauchte Ersotzteu ?
Zoit se de 900er aus (wohrscheinle nur in Brünn, oder ?)
Wos soll i aum Aunfaung fia Roafn aufitoa und wiaso ?

Daungschee!

edit!! ups, auf den falschen beitrag geantwortet, löschen bitte. danke.

Also mal von „Blinden Huhn zu blinden Huhn“ sozusagen… (2:30 am Pan bei Erstbefahrung mit 20 Jahre alter 750’er Gixxn Serie 100 Ps PiPo Straßenreifen)…

Sliks… weiß nicht ob dir die bei 2:35 warm bleiben?
Denke ein Dunlop D211 sollte reichen!
Denke für eine R6 gibt es mehr Teile.
Denke mehr Kubik schaden nie.

Hoffe heuer wieder mal auf den Pann zu kommen, aber diesesmal mit der Kilo!

Ach ja, mit welchem Krad fuhrst du die Zeit?

das slicks a bledsin san, wor/is ma eh bewusst. Daweu bin i mit mena XX gforn, owa de is hoid a bisserl unhandlich und
a schod zum umschmeissn. Drum ziagts mi a a wengal zu da Bladen.
Zum lernen warad sicher de R6 aungenehmer, do miasst ma se mehr auf’s Fohrn konzentriern.

Worscheinlich tats von de Rafn a PiPo oda a Sportsmart a, oda gibt’s fia men Zweck wos gscheidas?

lg

Also seit ich den Dunlop Sportmax-Sportsmart ausgiebig gefahren bin und der D211, sozusagen die „ringtauglichere“ Version ist, kommt mir kein PiPo mehr auf’s Krad!
Nicht weil der PiPo so schlecht ist, sondern der Dunlop um so viel besser!

Fährt sich aber total anders als der PiPo, viel direkter, kein Reinkippen, alles besser dosierbar und sozusogn, vom „Staund weg woarm“, soll heißen, er baut sehr schnell guten Grip auf!

Aha, die Fireblade hast du noch gar nicht erwähnt… nun Honda, dazu kann ich nix sagen, mir fahren die Dinger zu gerne von alleine um die Kurve, ich bin eher der „Drücker“.

Kawa (900’er Ninja) ist auch eher gerne gerade unterwegs, wie auch die Suzi, also kommen sie mir entgegen, fuhr zwar die „Urblade“ aber kann trotzdem nix dazu sagen.

R6 ist mit Sicherheit das Wendigste, doch ich weiß nicht wie DU gebaut bist, also wenn du ein eher kleiner Typ bist, oder zumindest sehr schlank und gerne viel schaltest, solltest du eine R6 nehmen!

Ich bin schaltfaul, blad und ungelenk, daher mehr Kubik :wink: :smiling_face:

Olso I würd ma noch de CBR954RR und de VTR1000SP1 oda SP2 onschaun.
Hob bade probiert und studiert, oba holt net am Ring…trotzdem bades seh feine hondliche Mopeds und relativ günstig zu hobn, im Vagleich.

lg

de SP1 oder 2 in de Hand zu drücken is mit Sicherheit des dümmste was an einfallen kann. De SP´s san zum schnellfahren mehr als heickel, da kannst alles wast über Motorradfahren waßt vergessen, und druck ma jetzt bitte kane Wuchteln aufs Aug, weil 99% de des probiert ham waren mit da normalen VTR um ecken schneller wie mit da SP. Ans stimmt allerdings scho des is a bussifeines Mopperl.

de bessere Wahl is ka Thema ausser du willst oder brauchst ka Feedback von dein Gummi, i wills scho i flüster gern mit meine Rafen.

I würd mi selba ols Moped-Onfänga bezeichnen, a wenn I schon a bissal mit SSP Mopeds untawegs wor, und I find de SP2 intressanter zum bewegn ols z.B. de neien Fireblades.
Jo ma sitzt etwas unbequema, jo der Motor is a untn a „bissal“ ruppig, jo de Kupplung wird gschliffn beim Stodtfohrn und jo es is sehr direkt zum fohrn und bescheidn für den Olltog…oba am Ring sand des jo Sochn de net so vül ausmochn oder (I wass es net, olso du wirst scho Erfohrung damit hobn…)?

Olso wenn I ma a reines Ring Moped kafn würd, donn kamatn nur 954 oder SP2 in Frog, wal bade a riesn Gaude mochn, se extrem beschissn in da Stodt zum fohrn sand, und dafia oba lustiga auf da Bohn u Londstrossn bzw Ring schätz I amol.
Fohrwerkmässig ändat ma jo sowieso olls vurha, sogor ols Onfänga zohlt sich des mMn aus.
Und an Lenkungsdämpfer und gscheide Rafn natialich a.

lg

ma a bisserl masochistisch veranlagt is kann ma des scho so sehn, aber bitte es soll ja Wunderknaben und Mädchen geben. Erfahrung, hab i de, mal nachdenken, waßt eh in mein Alter, scheiß Alzheimer

Najo die Red is von am Ring Moped wos a Gaude mocht, jednfolls wos mi betrifft, und net von am Rundenrekordmörda-Moped…

lg

Guter Einwand, die werden sicher kalt. Wenn man unbedingt Slicks fahren möchte,
dann wären in diesen Zeitenbereichen z.B. Pirelli Superbike Pro und die
Metzeler Racetech CompK empfehlenswert. Die kann man auch ohne Reifenwärmer
fahren.

Sollte reichen ist untertrieben. :wink: Der „billige“ D211 GP Racer
(hier ist der Zusatz RACER ganz wichtig) ist am Pannoniaring für Zeiten um die
2:02 gut, ich selbst bin damit auch schon unter 2:10 gefahren. Der ist ein echt
guter, günstiger Rennreifen. Der Dunlop D211GP (ohne Racer) ist für Anfänger
und selten fahrende Hobbyfahrer absoluter Overkill und kann in ein paar
Runden bei falscher Temperatur in Fetzen liegen.
Auch Reifen wie ein Diablo Rosso Corsa oder Supercorsa SP, Metzeler
Racetek K3 sind durchaus tauglich, es müssen nicht immer Slicks sein.

Ein Tip für den Einstieg sind auf jeden Fall auch die Bridgestone BT003 Racing, die
es seit der Einführung des R10 sehr günstig gibt, die auch sehr gut funktionieren
und lange halten.

Die R6 ist in dieser Auswahl meiner Meinung nach das eindeutig tauglichere
Motorrad.

Einfach runterfahren! :slight_smile:

mrslow

da Spass an wo hört er auf. Spätestens dann wenn es fahren zur arbeit wird es rennt ned so wie ma will (weil ma ned damit umgehn kann wie es sein sollt), wirds zur Qual, aber wennst drauf stehst.

Wos würdest du am Onfänga, wie mir z.B., für a Ring-Spass-Gefährt empfehln?
CBR600RR? VFR400RR? Sowos in der Richtung? (Bades supa Mopeds mMn…)

Net doss I jetz ans kaf, oba intressian täts mi trotzdem. :wink:

lg

und Mopeds gabats vü, leistbor muass sei. Mia hom eh scho zwoa so Kraxna dahoam, wia gsogt, de XX is lusti aum Ring owa vü z’schodund zpotschad. De von da Madam derf I sowieso ned nehma. Und zum probiern und umadumrutschn hob I ma denkt, a 600-900er warad grod recht. Preislich bis 2k5. Waun I’s foahn dalern, kaun i ma jo imma nu  1000RR kaffa. I hob nur gmoant, ob i bein Obstieb vo da XX auf a 600er eh ned glei de Krise kriag. Weu daun scho ehnda a 900er. Podschad, waumpad und schoitfeu bin i ah, ned grod da jingste dazua. Kunnt mi a 600er trotzdem roazen? Grod weu ma guad foahn muass und umdrahn aloa ned gmua is ?
Punkto Roafn :
Mit de PiPo wor I a ned glicklich, de san de erschten 2kkm super, daun kippens dasd in jeda Kurvn glaubst du host an Potschn. Iats bin i Roadsmart und Roadsmart2 gfoan, san top bis zum Schluss. Waun de 211er daun nu  bisserl mehr Sichaheit geben, waradns jo a Waunsinn!
Da Schaas is hoid, das ma de Kotz en Sock kafft, weu wo wüst des Motorradl vorn kaffa prowiern?

lg

Also mitm Pezibär am Pannoniaring wird schwierig, da er dort keine
Termine anbietet. Aber Slovakia und Brünn wären kein Problem. Auch ist
es bei diesem Veranstalter kein Problem, wenn (Wieder-)Einsteiger mitfahren,
solange es keine Roller oder Tourendampfer mit Kofferträger und Stoppelreifen
sind. Bei den von mir beim Pezi gefahrenen Veranstaltungen war es eigentlich
kein Problem, und da waren einige nicht schnelle Fahrer dabei. Wenn sie sich
halbwegs informieren, wie es auf der Rennstrecke zu geht, wie man sich
verhält, dann ist das Tempo fast nebensächlich. Also nur wegen der Rundenzeit
nicht bei Pezibär zu fahren wäre ungeschickt. Stardesign, Fiala und Pezi kann
man eigentlich nicht wirklich vergleichen, da die doch eine komplett unterschiedliche
Ausrichtung ihrer Veranstaltungen haben. Ich kann über Pezibär nix Negatives
(eigentlich nur Positives) berichten, unabhängig davon, ob einer von denen hier
postet oder nicht.

mrslow

unter meine Möppis gstierlt.  gg  Jedwede 6er is scho ok bestes Beispiel is de SupersportWM oder Moto3, angelehnt an des, was spricht dagegen, zumeist einfache fahrbare Bikes mit genügend Leistung. Wennst jetzt hergehst und den Vergleich startest san de Dinger um 4-5 Sekunden langsamer als de BigBikes, dafür wesentlich stressloser. Denk amoi drüber nach.

is fürn Ring nie falsch, du sagst jo selbst Anfänger zu sein, willst ringfahren oder ned, schaltfaul und tourenschwuchteln hat durt kan Sinn, dort fahrst hin zum austoben und spasshaben. Anders schauts aus wennst auf stress stehst dann nimm was Dickes aber des kommentier i ned.

Haha des is geil! :smiley:
Na I hob deine Mopeds net vurha ongschaut, sondan onscheinend (evtl zufällig) de Faust aufs Aug getroffn.

De VFR würd ma vur ollm noch gfolln, oba bei der fallat fürn Ring wohrsheinlich, auf Longzeit, doch a bissal da Druck.
CBR600RR brauch ma gornet diskutiern, is a supa Moped und sehr hondlich, holt für des tägliche fohrn in da Stodt mMn a bissal zu drehzohlgierig, und aussadem für Tokyo vül zu schnölle Vmax.

lg

teusch di bei da VFR ned, du waratst ned der erste der zum wana anfangt, des hat a Literleistung dass da schlecht wird