Offtopic extrem

Kaventsmann "SUICIDE" - YouTube

kleine Umfrage meinerseits, wem gfallts bzw., wer würd Geld dafür ausgebn (CD/Konzert)?

is halt iphone aufgnommen :eyes:

vielen Dank für die Mitarbeit

… de sölbe Klientel de se vur 35 Johr fia „I shot the Sherrif“ begeistan hot kena: Haschbriada und aundare Rauschkinda! :eyes:

Zum Thema:
Mia gfoits ned und ausgebn tat I zwamoi nix! :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

„I shot the Sherrif“ begeistan hot kena…

 … tuast ja doch a bissal schwindln, wennst sogst, an aunständign Beruf hättst schon (glernt), wenndi so a Liadl steadh … :wink:

@die Freundlichkeit in Pension: naa, leider ned … muß mann sich vermutlich einige Zeit einefoin lossn - schaff’ ich ned … <8-|

Das ist Rauchermusik:

Sweet Smoke - Just A Poke (Full Album) - YouTube

ser’s
der 118er

auch:

- YouTube

:grin:

… des:

Afroman - Because I Got High (Official Music Video) - YouTube

Da Text is ned, wos mi aun den Liadl fertig mocht. Es is de imma wiedahoite Melodie (de jo ned wirkli fü hergibt) vabundn mit dem Wissn, daß da Slowhand jo a bei weitem mehr kenntat.
Warum a des Liadl covert hod wer I nie vasteh … :cry:

Und störn tuat mi des ois ned, I huach ma nua ned ois gern au … :eyes:

Naja, Eric Clapton ist meiner bescheidenen Meinung nach einer der Musiker, die bei vielen Musikstücken weit unter ihrem Potential bleiben, was sie eigentlich könnten. :eyes:
Die besten Lieder von Eric waren meines Erachtens die mit Duane Allmann zusammen.

hmm also daraus les ich erstmal dast beim Marley „live“ dabei gwesen bist, bzw. dast die Hippiezeit miterlebt hast… :eyes:

ja man kanns halt net jedem Recht machen, trotzdem danke :wink:

hmm dabei war i an dem Abend nüchtern… :dizzy_face:

danke für den „vote“

da muss i aba nix rauchn, da reicht die Musik :sunglasses:

while my guitar gently weeps, hat er ja eingspielt mit den Beatles

gibt ein saugutes Konzert (concert for Bangladesh, denk 71 oder 72

danke Gerry aba den Vergleich mit Floyd können wir sicher nicht halten :eyes:

hat mich einfach mal interessiert, was man für ein feedback bekommt

an besseren Aufnahmen wird gearbeitet aba des Lebn hat einen fest im Griff :cold_face:

Eines stöhrt mich ganz ungemein… da Boss schlogt durch, so wos kaunn nix!!!

Sollten sie beim näxtn Mol a bissal zruckdrahn, ODA a bessares Äquippment tschäckn!

Des Auftreten is witzig… da Sänga, (goar ned schlecht m.M. noch), hod mei Frisur, oisa Paaaaaast, da „Mittlarä Gittarnschwinga“… oisa de „Normalfrisur“…
der is bekifft :wink: :grin: :grin: :grin:, weul der bewegt sich noch weniga ois wia da Sänga… :dizzy_face:

Und li.u.re. de zwa Headbangas… de glaubn se san von dena COR @ Headbangers Weekend - YouTube oda san de ehhhh vawaund??? :grin: :grin: :grin:

Resume:

I mog monotones Bungabungabunga… mit GUTEM Bass ohne duarchschlogn!

Müsste man mehr hören, in vor allem besserer Quali!

Könnte was werden… ob ich mir das kaufen würde… nach nur dem einen Lied, kann ich dazu nichts sagen, owa Tendenz zu ja… oisa a eindeutiges Jein! :wink: :smiling_face:

… bes gmant. Und es an jedn recht zu mochn soitat niemandes Ziel sei.

I bin froh, daß ned nua Sochn gibt de I leiwaund find, und de mia taugn. In so ana Wölt tat I ned lebm woin.

Und a wauns mir ned gfoit is sicha tausndmoi bessa ois ollas wos I auf da Gitarr zaumbring (Wos leid goa ka Kunst is) :worried:

Sunst kenntats es WU und W-Bazi eichare Krumparn im auffighoitanen Bauchbereich vun eichare Ruadaleibaln hamtrogn!!! :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

Meglichaweis passat durt bei Dir eh mehr eine ois in an normalen Erpfesock, oba trotzdem … :grin:

Majestetus Dolmus? :eyes:

:smiling_face: :grin: :grin:

I hob imma glaubt, des haast Mächtig Deppat und wird nua aun dejenigen vagebn de in Deckel ned gschofft haum :worried:

a poar Jahrln zuvur des Live dalebt host:

http://www.youtube.com/watch?v=kp-jlDsI8sQ

:smiling_face:

Wenn Niederösterreich zur Britischen Besatzungszone gehört hätte, wärs wahrscheinlich Mental Disease gewesen. :eyes:

Aber wahrscheinlich ist es einfach eine russische Variante davon. :eyes: :sunglasses:

Ganz falsch. :face_with_diagonal_mouth:

ZH = Zwenig Hirn
SG = SauGuet :wink:
AG = Achtung Gefahr
GR = Gebirgsraser
AI = Alpstein Idiot
GE = Gueule Elastique
VD = Vin Dégueulasse

Zu WB:
Wie kommt man auf eine solche Ortsbezeichnung?
Kirchschlag in der Buckligen Welt – Wikipedia
:grin: