Wo kriag i

a arrow auspuffanlagen mittelrohr im Internet her, und wo kriag i an 520er Kettensatz her?

kann i dir net helfen. Frag mal den Hersteller.

Bei der Kette tät ich es beim Louis probieren.

beim Louis seh ich keine 520er für meine… und in den anderen Onlineshops nur welche mit Ketten zum nieten, i wü aber a endlose.

weil i brauch eh a andere Übersetzung auch dazu

http://www.kettenmax.de/
http://www.didchain.com/distributors.html

[url=http://kettenmax.de/750ccm-gsxr-750-bj0405-c-130_142_11220.html]Kettensatz Kettenkit Kette Suzuki GSX-R 750 (Bj.04-05) | Kettenmax

schau ka 520 erv3 sondan nur 525, vastehst 300 gramm mehr damit kann i ned leben!

ICH BIN RENNFAHRER HOLT MICH HIER RAUS :slight_smile:

  1. Die vertreiben Arrow-Anlagen und müssten auch dein Rohr haben: www.alphatechnik.de

  2. Die haben Racing-Kettenkits und Zahnräder von AFAM: http://www.kettenkits.com/
    I weiß net was du für a Eisen hast, aber die haben zB. für meine auch a 520er statt serrie-525er-kit.

MfG

:(|)

can help i net. Ask the manufacturer. In the chain, I would try it in the Louis. :eyes:

Hob I da mit an Übasetzungsprogramm gmocht, muaß oiso guat sein … :smiling_face:

haums dort nur leider des niedrige wobei i des hohe brauch wobei irgendwie des alles sehr komisch ausschaut…

Und es wird nimma produziert oder sowas.

i glaub heuer mach ichs einfach mit der Auspuffbandage :slight_smile:

Da Krümmer und des Wichtigste is eh no gsund.

im notfall lasst das halt anfertigen von am auspuffbauer. is ja im endeffekt nur a niro-röhrl… :wink:

der is viel zu teuer.
mei did-satz kost’ beim kettenmax in vm x-ring ca. 130.-, zugfestigkeit 3600+ kp…
ich hab an vx2 zugfestigkeit 3700+ kp inkl versand um 93.- ins haus 'kriegt…
wennst die adress willst (D) schick ich Dirs zb per VZ oder web.de :wink:

Tschinättibärli… du foahrst doch ehhh hauptsächlich aum Pann, oda???

I hob duart noch nie wos wegen Lautstärke-Blabla g’lesn… schneid ohhhh den Dreck und auf geht’s! :wink: :grin: :grin:

darum das da doch a bisserl was an leistung valuan geht die i ned hergebn wü :slight_smile:

laut is er eh a gnuag des kannst du mir glauben :slight_smile:

hightech computern strömungsoptimierters wunderröhrl :slight_smile:

i hab 2 Arrow Krümmer davor… daweu kommt a bisserl a bandagn auffe per gaudi, i wollt eh schon immer mal testen, bzw blästs schon bei Motor->Krümmer und da sollts find i no ned blasn. sondern schön straff sogwirkend nach unten zaaan damit irgendwas erschaffen wird.

Da derf no ka Luft desertiern an dera stelle! obwohl i eigentlich ka ahnung hab,.

Aber i sag jetz afoch amal: des is so!

vielleicht solls ja sogar blasen :slight_smile:

na, des ding sollt (zumindest im warmen zustand) eigentlich dicht sein, selbst a wenns a gsteckte ist.
ober du kinntast a einfach die motor/krümmer dichtringe tauschen. gibts imho sogar beim louis.

bstöt letzte Wochn… hoff es kommt dann irgendwann daher auch

i man der händler is eh liab, i wü ned schimpfen…

aber der hat an andern händler angruafn und den gfragt was i da brauch und der hat erm gsagt des muass dann i wissen.

und zwar brauch i a 118er a 120er oder a 122er?

i ruaf wen andern an

daherkommen

da bikecity kennan sa sie aus!

… de vüln Krasvakehr mog hoit ned a Jeda … :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

Bist oft hingfoin, Du Orma? :hushed:

:smiling_face: :grin: :grin: :grin: