Umbau KTM auf Supersport

Habe die Ehre.

Was haltet ihr von einem Umbau auf Supersport ? Ich denke die Vorteile liegen klar auf der Hand. Aerodynamik und Strömungswiderstandskoeffizient, nur zwei Worte.
Diese tolle Verkleidung und noch viel mehr gibt es im Netz auf www.puchshop.de

Bitte nur ernstgemeinte Meinungen und keine unreifen Äusserungen !!!

Danke für eure Hilfe. :wink:

Euer Gerry

… ob da Luftwidastaund wirklich des greßte Handicap is, waun Du auf den Bock sitzt. :eyes:

:wink:

Oba vielleicht soitast des Gefährt aun den Umstaund aunpassn.
Kauf da hoit a Hally. :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:
De geht a ned vü schnölla ois dei Stanglpuch oba de Zualodung Deinaseits foit kaum ins Gwicht … :grin:

Los di ned ärgan von diesen, na… von DIESER TÜTE!!!
…Übergewicht… erschtns werdn dafür unsare Mopperl (inkl. Puch) in Leichtbau gebaut und zweitens haben wir keinerlei Übergewicht…
wir sind ledigdlich etwas zu KLEIN!!!

„Beileid“… Fraun… najo, es brauchts hoid wieda a poaar Fetzn fiarn näxtn Flohmoarkt…

Wans es zwa Holodris so groß warats, daß eicha BMI grod aun da untan Grenz vun Adipositas krotzat, miassats in Patriziawohnungan in da Innenstodt ziagn damits hoibwegs mit da Raumhechn des Auslaungan findats … :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

Des is ehm da Untaschied, es brauchats mehr Plotz im Gwaund …

:smiling_face: :grin: :grin:

TÜTE! A so a Frechheit … :rage:

na i woass nitta,vor viellen jahren,so vierzg…
hoben ma a selber polyestert und einhöckerbankeln für insere ktm,puch,hercules,kreidler,testi,gilera usw…
gekleistert,oba de hoben a bissele besser ausgschaut .
lg silli

… irgendwaunn amoi sehg wern … :wink: du goschates Sackerl du :grin:

Beim Gerry reicht noch ein Spanset, damit er in sein Textilkombi kommt. :sunglasses:

Google spuckt noch weitere Synonyme aus:
Hülle, Karton, Schachtel, Tüte, Aufmachung, Verpackung, Börse, Futteral, Beutel,…

Abr meh chönnti jo au sägä, du bisch afoch än oraltä Seggel… :eyes:

:sunglasses: :sunglasses: :sunglasses:

… mitn Oideisn sein Fritz? :hushed:

Oba I glaub solaungs am Weg irgendwo a Schnitzl gibt, bin I relativ sicha (So a Schnitzl am Weg hülft wohrscheinlich gegn Vafoigung vun Killa und Dir eh a! :grin:)

:smiling_face:

… letzte Option zur Tarnung gwesn.

I hätt mi vurs Haus gsetzt und ans owequirgt. Daun hätt’s es eich sicha denkt, des kaun a ned sei, obwoi a gaunz grean is der Sock (vun dera grauslichn Kombination :smiling_face:) und hättats weitagsuacht. (Wohrscheinlich beim näxtn Wirtn unta am Schnitzi … :wink: :grin: :grin:)

…ma wieda wia fantasielos du bist… ziag da anfoch an schwoarzn Mistsock iwa… und schon erkennt di kana mehr… :eyes:

Fois da des politisch zu sehr Göldorientiert is… es gibt a blaue, gölbe und rote… transparent… ähhhhh… des woin ma ned segn! :wink: :grin: :grin: :grin:

… oba ned daß daun olle auf den Sock mit an Prügl draufhaun, in da Aunnauhme nie an foischn zdawischn … :hushed:

Politisch orientier I mi bei uns ned noch Forbm, wäu wurscht wöche oisd wöhlst, es is a Irrweg … :sob:

hab ich mir am redbullring angesehen, KTM Supermonos schauen lustig aus :wink:

http://www.asphaltandrubber.com/wp-content/uploads/2011/12/Mototech-KTM-RC4-690R-supermono-01.jpg

…würd’s mich ja interessieren, wie weit ich mit so einem Extrembecher komme, bis es mich noch extremer auf die Goschn haut… :wink: :grin: :grin: :grin:

Du setzast Di drauf, da Motorspitz sitzat auf, und währendsd de Kupplung kumma loßt, foilast gaunz laungsaum um … :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

:smiling_face: :grin: :grin:

…recht herzlichen Dank für diese aufmunternden Worte, welche mich mein geschrumpftes Leder fast vergessen lassen… :eyes: :rage:

Owa woahrscheinlich warads no vüüüh schlimma, i daglengad goar ned de Kupplung, weul de Waumpn soooo im Tank steckt…

Trotzdem… ernstbeleibversuch hob gestern wieder einmoi an Beitrag von da TT g’sehn… de hobn mitlerweile an SCHNITT von über 200 km/h… :hushed: :hushed: :hushed:

I glaub, waunn olles frei wär, oisa bei deren Bedingungen, und i nur mit meiner oidn 2001’sa Gixxn foahrat, schoffad i ka anzige Runde, waunn i olles „Vollgas“ (oisa wos i hoid zaumdabring) foahrad… 60 km (glaub i) is de Runde, und des aundauernd iwan Häfn… i ziag wirklich mein Huat von de Burschn… bis zum „laungsaumstn“ von dena… de san anfoch da Wahnsinn!!!

Mi werfad de Streckn sichalich ohh, oda i miassad nochlossn… allanich de launge Konzentration mit Zero Tolleranz… äxtriiiim!! :smiling_face:

…drum find I de waumpatn in da Feinripp so klass, waun sa se de Pappn iba irgendwölche, eahnara Manung noch unfähige, Spurtla zreissn.

Wohrscheinlich hod des greßte Nudlaug vun unsara Nationalmaunschoft 30x sovü Kondi wia de (und I, und Du :worried:).
Waun I maunchmoi mitn Radl bei uns umanaundfohr, ibahoin mi oft so zaundirre Haring (jo, no dirra ois I) mit eahnare Rennradln, daß I glaub I steh, obwoi si mei Schirmkappe scho so mit Schweiß aungsoffn hot, daß zwa Kilo schwa is …
De trtn eine wia mei Großmuatta auf da Singa-Nahmaschin …

… da bemühe ich mich mal was sinnvolles einzustellen und wieder nichts. Du trampelst auf meinen Gefühlen herum das geht auf keine Kuhhaut. Do scheiss i drauf … upps … das sagt man nicht … tschuldige :grin: :grin: :grin:

UND JA … ich bin „etwas“ zu dick … was soll ich denn tun wenns ma sooo gut schmeckt ??? :wink:

:grin: