Pickerl

hola!
weiß jemand wo ich in graz günstig das pickerl neu machen lassen kann?!?
bin sehr dankbar über jeden hinweis… :slight_smile:

LG

beim Öamtzscheeeeee ?

andere Frage, kannst du mir sagen wo man in Graz günstig Benzin kaufen kann?

günstig an 1€ mac kaufen?
cu
heli

leitner automatentankstelle

gegenfrage - was is günstig?
und no ane - wo willst denn des pickerl machen lassen?

…meint er ja „Peckal“ ? :grin:

:grin: :grin:
na i glaub scho, dass er a pickerl will, aber es soll a „neues“ sein und neu is halt scho teurer als gebraucht…
und wenn i eam jetzt sog, dass ma in wean mitunter a ein günstiges pickerl kriegt und er wohnt in bludenz, dann is scho nimmer so günstitsch. :grin:

i glaub i sog garnix, weil am end findens dann beim pickerl was und des wird dann teurer als i gsagt hab und dann steht er vor der tür und will die differenz zrückhaben von mir… :grin: :grin:

Wie wärs mit: in Graz … ;-?

wo hast denn des lesographiert?

Im Eingangspost ;-?

des is a argument - da hab i nix mehr zum sagen…ausser…wo is des nächste erdloch…? :grin: :grin: :grin:

…du naaa - in graz kenn i mi net so aus… :grin: :grin: :grin:

Samma der Herold?

Pickerl kostet nie besonders viel. Spielt sich irgendwo im Bereich zwischen 20 und 30 Euro ab. Also is ziemlich wurscht, wo du hinfährst.

Vielleicht geht’s jo um des „Drumherum“???

Wast ehhh… de Bremsn san owa schon aum Limit… de Bremsflüssigkeit hod an Sidepunkt von Benzin… de Rafn san a schon… und der Puffer…

Daher wird er wos GÜNSTIGES suachn, um auf „Pickerlkurs“ zu kommen!! :wink: :grin: :grin:

…drum herum triffts gut! und mal schaun vl nimmt wer die anfrage ja ernst…
kennt wer jemanden in GRAZ und UMGEBUNG der/die einen neuen satz bremsschläuche und einen neuen antriebssatz GÜNSTIG montiert??? und danach ein gelochtes PICKERL auf die gabel klebt???

muss er des a so schreiben.

@arnoldo: Was heisst schon günstig?
Wennst von dem a Pickerl auch haben willst, musst eh in a Werkstatt, weil a Pfuscher tut si mit den Plaketten meist schwer. Also nimmst den vorher angesprochenen Herold und rufst a paar an und fragst nach den Stundensätzen. Halte dich dabei an die freien Werkstätten. Die san normalerweis billiger.

Den letzten, der meiner Kawa a Pickerl verpasst hat, gibts nimmer (Pension).
Dann kenn ich noch KFZ Höbel in der Gradnerstrasse. Gewöhnungsbedürftig würd ich sagen, aber wenn man mit ihnen klarkommt, funktionierts auch.
Wenns dir bei Höbel nicht zusagt, kannst gleich nebenan zu RM Products, weiss aber net, ob die §57a dürfen.

Google hat noch den Klaus ausgespuckt:
http://www.moto-klaus.at/cms/index.php?id=4

Und ich war schon beim Gernot Hofer in Gratkorn.
http://www.raceattack.at/
Günstig ist anders, aber die Qualität passt und is den Preis wert.

Guat… i derf ned redn… weul i foahr so guat wie nie in a Werkstott!!!

Bremsn vorn und hinten inkl. frischer Bremsflüssigkeit knopp anahoib Stund, de Stohlbremsschleich sein a bissl a Fummelei (kommt drauf aun wie man hinkommt) owa a Auntriebssotz is in max. ana Stund obn, daham in da Garasch, mit 0815 Werkzeig!

Somit zohl i wirklich nur des Pikerl! :wink: :grin: :grin:

Werkstott, foahr i eigentlich nur fiar des wo i a absolutes Lulu bin, wia z.B. Vagasa (mei Oide) und Einspritzung (mei jingare Oide) einstölln lossn.
A Ventüle usw. greif i ungern aun.

danke für die tipps!
i war a grod bei an schrauber in hart, ders für guade 500 machen würd aber eig scho in pension is und deswegen a ka pickerl mehr machn deaf :grin:

PLUS Material… schen teia…

wär schon a.i.!!! is des teier?!?!