ZAMG Wetter

:grin: :grin: :grin: SUPER PRÄZISE …

Der Himmel ist zunächst oft wolkenverhangen und zeitweise ist mit Regen sowie Regenschauern zu rechnen. Den wenigsten Regen gibt es im Süden, hier kann es stellenweise sogar trocken bleiben. Am Nachmittag lockern die Wolken besonders im Flachland und im Süden auf, dort zeigt sich dann phasenweise die Sonne. Der Wind weht im Westen und Süden schwach bis mäßig, sonst mäßig bis kräftig aus West bis Nord. Die Frühtemperaturen liegen zwischen 8 und 16 Grad, die Nachmittagstemperaturen zwischen 14 und 21 Grad, im Süden sind örtlich bis zu 23 Grad möglich.

Is eppa so wie wenn i sog … "na i hob kan Hunger, eigentlich eher an Durscht oder wort amoi … wos Siasses tät i gern essn jetzt, sog host an Wein zhaus?

Warum verdienen diese Kumpels Kohle od er besser wofür ??? :wink: :grin:

Da klane Mensch waß, dass des jo eh ned stimmt
wos die Hohe Warte ausogt, oba warum
sogt ma so an Scheiss voraus.
Es issjetzt zum fünften moi: Sturm, Regen, Gewitter
an Dreck passiert
es is genau so haß wie vurher

ich bitte das an die Hohe Warte weiterzugeben
 
 
 
[url=http://www.youtube.com/watch?v=zBTmBjjKmxo&feature=related]Wiener beschwert sich über falsche Wettervorhersage beim ORF - YouTube
 
 

so schlimm find’ ich die Wettervorhersagen gar nimma!
mittlereweile ham’s a ziemliche Treffsicherheit erreicht!
schlimmer find’ ich, dass wir uns drei so großartige Wetter-Prognose-Vereine leisten
und die Poitik schon vor mehreren jahren an der Fusion gescheitert ist
lg
martin

weil i war berglaufen…

is mei eigener Sport

da warn a haufen Mopedfahrer am Weg zum Berg, und a so Wiener… die üüüüüberhaupt ned bei Regn fahrn kennan.

da hab i glei an eich denken miassn.

naja, und es war Sonnenschein, wolkig, regen, wolkig, sonnenschein, wolkig, windig, Sonnenschein, regen… in den 4 Stunden wo i unterwegs war…

:slight_smile:

und heute auch sonnenschein, wolken, arge wolken, aber dochka Regen, dann wieder sonnenschein, dann wolken, dann wieder, und zum schluss a gscheiter regen, danach blauer Himmel…

i man wie wüst den job machen wenns dauernd überall und ständig a anderes Wetter hat?!?
ma gibt ungefähre Angaben, und anstatt dasma hinschreibt: wechselhaft, schreibt ma hoit mehr.

Des wird täglich a Bericht dicker wie die Bibel.

 
Du konnst frogn … a host noch imma nix gleant?
 
Wea weatn freiwillig und -innen schepfn fia seine Kohln, ha?
 
HA?

…die Regenhaut und gut is´

Oder bist aus Zucker? :grin:

Ich bin der Honigmann heast !!! Zumindest sagt mein Mausal das immer … also muss es stimmen.

Nina Hagen Honigmann - YouTube :wink:

I glaub des passt a auf Südafrika…

Dann tarat i an Beerenauslese empfön… :wink:

tja…

…muß es ja wissen… :smiling_face: :smiling_face: :smiling_face: :grin:

i hock vorm klopprechna und überleg ob i fahren soll oda nitta.
nach durchsicht der prognosen für des we ,werd i woll dahoam bleiben zudem regnets seit stunden :rage:
zwar nit fest,oba beständig.
do i a nit der grosse regenfahrer bin werd i woll dahoam bleiben :cry:
a griasserl,silli

… die 2012 Tour eine ganz besondere Tour wird das verspeche ich euch :wink:

Und morgen wird es trocken … zumindest was unser Ö3 Wurschtl os weiß … :wink:

Scheiss di ned au oida Mau … kumm zu uns und tua ned laung ibalegn :wink:

jo i bin olt,
hab heite einige motorradfahrer gesehen im regengwandel…egal ob von süden nach norden oda umgekehrt,
begeisterung schaut ondast aus. :cry:
s wetta werd woll über des gonze we nit viel bessa werden,obwoll i jo aktuell nur ausm tiroler oberland berichten kann.
da sein de strassen den gonzen tag nit auftrocknet.
na was soll´s,der plan warat nit schlecht gwessen,oba bei dem wetta tua i ma des nit an.
a griasserl ,silli

Wetter Morgnfrüh um 6e schaut net schön aus :rage: owa Regenfrei! Wenns so is sehn ma uns! :grin:

bitte i bin kane 30 Jahre alt…
wenn i 60 bin derfst des von mir aus sagen :slight_smile:

I stänker doch eh nur hinterm Computer, bisserl weniger Intoxicationen und dem 100er steht nix im Wege…

vü mehr wunderts mich das du no so lebendig bist… aber wast eh wir wissen ja mehr übereinander wiama glauben :slight_smile:

ist doch nicht aus Zucker. :grin: :grin: :grin:

Die letzte Zeit war das Wetter ein bisserl nasty, aber ab morgen werden die Pimmelfechtereien weitergehen. :smiling_face:

Führst die Boxerkuh aus? :smiling_face: :smiling_face:

di gritt´n, dasd so an oidn treads aufwamst ??

mfg
wogi

moch da kan kopf.

soi leit gem, die hom offensichtlich ka andres hobby.

greeeez, ich

einfach aufisetzen und losfahrn…war heute von 15-20 uhr mitn moped und 2 kollegen in Graz/Soboth/Leibnitz unterwegs bei diesem xxxxx wetter , soboth kurven waren relativ trocken sonst bissl nass und oben neblig/kalt und keine sau war oben :grin:

Jemand vom Wetter hat gesagt das es 14 Tage Regen gibt.

Das war vor 7 Tagen.

:worried: :worried:

Reina Unterhaltungswert :smiling_face: …weyl a Jeda Clown und Politika griagt a fürs Gleiche Mindastens es Doppelte :grin: :grin: :grin: :grin:

so ists halt amoi , kannst mochn Nix :grin:

Lg Pg