Karriereknick

Liiiiebe Forumsgemeinde,

dem Anstieg meiner 2-Radkarriere vom Dreiradler über Tretroller, Fahrradl, Puch Moped,
HMW, Vespa, Kawasaki, BMW(2) und Suzuki(2) folgt wieder der Abstieg zu Suzuki Burgman 200.

Seid nicht böse, wenn ich euch in Zukunft herbrennen werde. :grin:

Der Rollator möge mir noch einige Zeit erspart bleiben. Euch auch, übrigens. :grin:

s rentnamandl, das gerne etwas Anderes fahren würde

Nicht ersparen werde ich euch vermutlich meine geistreichen Beiträge im Forum. :grin: :grin:

Muass ergänzn: A Honda gheart a noch dazua.

so a Abstieg tut weh, ich kann das nachvollziehen erwarb so eben eine „Viagra“

A is des des ned ;-?

Schade, hätt mir gern angsehn, wie so a Absteige ausschaut, ma waass jo ned:  wir werden aber ev aus eismannwetterigen Gründen am Samstag, noch morgen das Tale Canale nördlich sein lassen, um abends mediterrane Wärme um die Ohren zu haben - hoffentlich …

Bitte mich im Fall des Falles bei der Prominenz am P des Detlef zu entschuldigen … :wink:

… daß’d a scho wieda aun an Aufstieg denkst. :eyes:

Des wird scho wieda! :wink: :smiling_face: :grin:

…Knick war schon vor der ersten Suguzi :grin: :grin:

Du sprichst die BMW an, genau dass war auch mein Gedanke. Immerhin wurde dieser Knick mit der Suzuki wieder korrigiert. Dass wir uns mal in Sachen Motorräder aus Berlin einig sein werden, hätte ich auch nicht gedacht… :grin:

Naja, immerhin bist du noch nicht bei einem Schnapsglas angekommen. :wink:

Vielleicht kannst du vor dem Rollator nochmals an einen Aufstieg denken.

…dich enttäuschen, der Knick ist eindeutig nach der BMW… :grin: …also nix mit „einig“ :grin:

Ach so, du meinst den Knick nach oben? :eyes: :wink: :grin: :sunglasses:

Zum Glück gibt es andere die eine BMW fahren, so muss ich es nicht tun. :sunglasses:

Have a nice weekend! :smiling_face:

meinst Du mit dem „Knick“ das durch den Kardan beeinflusste Kurvenverhalten? :eyes: :grin:

Na, es gibt genau eine wirklich schöne BMW, die Husqvarna Nuda 900. :wink:

…an karriereknick in die aundare richtung brauchst, probier’s mit an guidwing-trike… des knickt in olle richtungen! und fohrn kaumma damit a, i kenn a amazone, de haut des ding um’s eck, daß’d deppat wirst, waunn da de entgegen kummt oda vur oda hinta dir fohrt…
 
und waunn sie daunn lochend ohsteigt, wird’s finsta… drum  nennt sie sich a „teufelsweib“ und i was mittlawalln a warum! owa sunst is sie a gaunz a lustige!!! :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

zwischendurch zur Brettljause. :grin: :grin:

Wenn i eich so lies, stell i fest, dass i schon öfta obgstiegn bin.

Kawa - BMW - Suzi/V-Strom - BMW - Honda (hob i vagessn - da Silli wird sogn, des is ka Motorradl, is lei a SLR ) -
und wieda Suzi V-Strom.

Wia long dos mit der 200ta gehn wird, werma sehgn. Steht eh die Honda a noch umadumm. Schaun ob mei Bersch
hin und wieda grosszügig is. :smiling_face:

jo, donkschen gleichfolls. :grin:

oba noch geila wars nötige Klangöld. :sunglasses:

Meine von mir produziertn Vawondtn lochn eh schon und schliassn
Wettn ob, wonn wieda wos Ondares dosteht, wobei mei Diandle
schon Onwortschoft aufn Rolla ongmöldet hot.
De kennen mi scheinbor bessa als i sölba. :grin: :grin:

tat i eh. Oba i fiacht, do stehn a poar Klanigkeitn im Weg umadum.
Des Gwandl schmeiss i vursichtsholba noch nit weg. :smiling_face:

es is ois oidbekaunnt, waunn ana mitn moppalfohrn aungfaungt hot und mit hern dabei wor, daunn wird der nie und nimme freiwüllig damit fir olle zeitn aufhern…
 
not fois a guidwing mit söbstaufstölla…
 
[url=http://www.youtube.com/watch?v=0U_BYJBZqt0&feature=related]Custom Bike 龍 GL1500 Honda GOLDWING 1500 - YouTube

bled is lei, wennst scholtn willst bei da Automatik. :grin: :grin: :grin:

Wos hostn du fia Krämpf?

…herzliches Grüß Gott an den Hr. Alteisen,

in diesem Fall von „Knick“ zu sprechen ist aber schon sehr übertrieben. Natürlich kenn ich diesen Nachteil eines Kardanantriebes, da ich aber nicht zur Knieschleiferfraktion gehöre, tangiert mich das nur peripher und ist mir somit lieber als das ewige „Umpatzen“ mit einer Kette. :wink: :grin: