Kieberer Fahrtechnikkurs

man sollte ja nicht immer nur meckern;
daher brech’ich jetzt eine Lanze für die Motorradkieberer:
war’ letzten Samstag beim Fahrtechniktraining des stmk. Landespoliziekommandos,
mit abschließender Ausfahrt in die W-Stmk:
Fazit:
die Jungs wissen, wovon sie sprechen und haben recht viel verständnis für’s mopperlfahren
(was auch bei der abschließenden Ausfahrt erkennbar war)
d’rum:
reschpekt und hochachtung!

wos i a imma sog! i wor scho sechs moi bei denare trinings… letztens hom’s ma sogor an 10’a-block aunbotn! hot owa imma no spaß g’mocht mit de burschn, de san schwer in urdnung!!! :grin: :grin: :grin:
 
wos sauguat is, daß sie de zeit nemman, mit an allanich spezielle sochn, wo si hoit ana schwer tuat, extra zu übm, bis er zfriedn is! und der gaunze spaß kost grod amoi a freiwüllige spende fürn psv (bei uns im ländle jedenfois) und 's essn z’mittog… getränke sponsern bei uns firmen, de a 's gelände zur verfügung stölln!
 
und nebmbei kaunnst bei unsare sogor a trial-schnuppatraining mit psv-eigene trial-böck mochn… :grin: :grin: :grin:
 
a „komischa“ nemeffekt isses, wenn’s di daunn owahuin, wallst 'zschnö worst, sans imma no per „du“ mit dir… :grin: :grin: :grin: hob i scho a poor mois ausprobiert, du tuats zoin daunn net so zach, ois wenn’s a kiwara mit blechbüchsn warat… :grin: :grin: :grin:

Ois foahrende Schikane? :eyes:

A Spitzkehrn mit <2km Radius foahrn? :eyes:

:smiling_face: :grin:

Foahrend?..sicha :eyes::grin: :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

issas in tirol auch.
i war 1x,beim psv training und hab glei mein neffen mitgnommen,da der grod angfangen hat zum motorradel fahren mit aner seggsa cbr rr.
hott´s ma was gebracht des traininng…denk…hmm…grübel…
i schreibs mal so
:wink:
training schadet nie :sunglasses:
egal ob anfänger oder alter hase :grin:

lg,silli beigga aus de berg

nach zwanzig Minten mit dem Zweitakerl langsame Slalom und Kreiserl fohrn, treibts da den schweiss auf die Stirn!

genau so seh’ ich es auch!
Schaden kann’s auf keinen fall
lg
martin

Jo, i hob des im April a hinter mi brocht, in Starssgang, des wor genial. I hob mit an zweitn Kawa-Fohrer a zwa Maunn Gruppn bildet - wissts wie klass, zu zweit an Instruktor…

Die Ausfahrt war genial, is Essen hinterher a, nur beim hamfohren am Gaberl hob i Schneematsch ghobt :rage: