Mercedes Sprinter vs Kilogixxn K1

Liebe Festgäste.

Gleich mal vorweg … schaut schlecht aus für die Kilo !!!

Komfort: Sprinter 1 - Kilo 3
Beschleunigung: Sprinter 3 - Kilo 2
Reichweite: Sprinter 2 - Kilo 4
Platzangebot Ladebereich: Sprinter 1 - Kilo 7

Das wichtigets aber … am Weg vom IZ NÖ SÜD nach Brunn am Gebüsch nimmst mit der Gixxn dem Sprinter nix ab. Beide Fahrer waren hochmotiviert … In Brunn an der Ampel vorm Mäcki steht die Gixxn vor mit und wir befahren beide im selben Moment den Parkplatz. Jo, des is hoid jetzt amoi aso … Gut der Gixxn Fahrer ist nicht der Schnellste, zugegeben aber ich dachte doch bislang dass so ein Rennen zugunsten des Motorrades ausgehen müßte, Irrtum.

Nun was will ich euch damit sagen … gar nichts, nur so.

Wünsche den Damen und Herren einen besinnlichen Tag der Arbeit (bleder Naumen eigentlich wenn ma frei hod) und einen schönen Abend mit an guten Glaserl Zweigelt.

Der Gerry

…tuns do ned bled redn tun! :rage: :rage: :rage:
I hob dem Tog wo de fettg’fressane vasoffene rote Bagasch earnan, m.M. noch ebensoichn, Heipä wieda g’schmeichtlt hobn damit genutzt um den Tag der Arbeit mit ARBEIT zu füllen!
So schaut’s aus… mir tuan wenigstns wos dafiar!

Und iwahaupt, de Gixxn is wo gaunz aundascht gfoahrn UND GESETZESKONFORM!!!

Das i laungsaum bin was i, owa der Schprinta is a sichalich getuuuunt, heast und du… du bist a … a RASA! (zefix) :wink: :grin: :grin: :grin:

Wenn er sich a bissal genaua Erklärn würde…
Weil i tu ein bissi auf da Leitung stehn… meine „Selbsteinladung“ war natürlemo’ ein Scherzerl, weil ich hab a.) jede Menge von „Schäfins Foood“ daham und zweitens muaß i jo umma Drei in da Fruah wieda aussäää… UND bin seit drei in da Fruah untawegs… heißt… i werd boid in’s Betti kuschln gehn…

Waunn du a imma kochn muaßt, waunn i ka Zeit hob… und da Neffe foit jo a sozusogn fost aus, weul seit a auf an „Beistrich“ trainiert, tut a ja nur mehr am Essn riachn, weul ESSEN kaunn man des ned nennen… „…kaum zu glauben ich bin jetzt wirklich angegessen, von drei Händerlstreifen…“ :hushed: :hushed: :hushed: :hushed: :hushed: :cold_face:

nur so zur info,
es ist der 1. mai und nit der 1. april.
:grin: :grin: :grin:
lg

STIMMT BÖRNY …

Nau gö …

Na ja aber …