Der Schwachsinn geht neue Wege!

Leute der Schwachsinn nimmt neue Massstäbe an.
Montag früh stieg ich auf meine TDM und wollte langsam und leise wegfahren und schon gabs einen ruck und meine TDM lag auf meinen Bein da ich sie nicht halten konnte. Irgendein Schwachsinniger hat mit einen starken Kabelbinder das Ritzel mit der Kette verbunden .
nachdem ich aufgestanden bin hab ich nachgesehen und sah diesen Kabelbinder noch auf der felge liegen
Wie schwachsinnig muss man sein so einen scheiß zu bauen.
Resume, mein Schienbein vom Fussraster abgeschürft der rechte vordere Blinker kaputt und die Verkleidung etwas angekratzt.

…ich denke mal… du hast einen seeeeeeeeeeeehhhr guten Freund in deiner Nachbarschaft!

Gute Besserung dem Gebein und dem Mopperl.

Jedenfois a imenses Oar…ch, der des g’mocht hod!

Aundraseits… wia dick muaß denn der Kabelbinder sein???
I denk amoi, sogoar drei bis vier könnt i mit meine 112 kg Lebendgewicht Plus Bock, Plus 160 Pfärde,
schon eleminiern, derfst hoid ned soo zoghoft aunfoahrn :wink: :grin:duckundrenn

bin ja human zu meinen nachbarn .denke ich möchts auch nicht wenn vor meinen fenster in der früh einer sein moped los brüllen lässt
keine angst ,das schnelle heb ich mir beim ampelstart für dir ganzen ducatis und andere joghurtbecher die meinen die tdm ist harmlos.

I red jo ned von schnööö, do kaunn i ned mitredn, i red von Kroftvoll!!! :wink: :grin: :grin: :grin: :grin:

Na jo, oisa meine Nochbarn woarn schon gaunz froh, daß i a neichare hob mit an Krapfowitsch (zuagstopplt!) weul mei oide hod zwoar an „Originalauspuff“ owa der is soooo leer wia a Doppla noch ana durchzechtn Nocht! :grin: :grin:

gut da kann ich auch nicht mitreden. soundmässig hört sich die tdm doch wie eine nähmaschine an

a lahme Anten is Die in da Achterl Fraktion sicha nit, hob den gleichn Yamsn Murl in meina KTM 125 Sting ghabt :smiling_face:

Lg Pg

…daß der Soundvergleich von dir kommt, hätte mich niiiiiie getraut!! :wink: :grin: :grin: :grin:

Owa des UND der Umstaund, daß ma den Tank besteigen muaß wia a Frosch beim Pu… hobn mich immer von solchen Geräten obgeschreckt, hob deswegen a nie a Mopperl besessen, de Schoitarei, des Tankpudern und der nervige Sound woarn und san nix fiar mi!
Ollerdings a ned bei de großen Brüdern und Schwestern dieser Bauart… i kaunn mit sowos ned foahrn (weulll waunn ma des kaunn vasaglt ma an jeden Joghurtbecha, soboid de Eckn eng werdn!) :worried: :eyes:

… de Pilis diesa Wölt kaumma mit an Kabebinda arretiern … :smiling_face: :grin: :grin: :grin:

Wos isn des näxte? A Kettnzwirn zum nächstn Hydrantn? … :grin:
:grin: :grin:

.

.

… dass man so ein Motorrad nicht auf der Strasse parken sollte. Ich kann auch nicht ein Schiff kauffen und dann nicht wissen wo ich es unterstell. Eine VERSCHLOSSENE Schlafstätte sollte jedes Zweirad haben … sonst kann man gegen diese Vollidioten nichts unternehmen, speziell in Vienna, dort wimmelts davon.

Gute Besserung !

:grin: :grin: :grin:

Oder mir legn dem Pilli an Korkstoppe vurs Vorderradl …

…oba in da Tat,des mit De Kobi Binda is scho Irgandwia a söltsamme oba a a lustige Gschicht :grin:…Na ned wegen Der Untat an sich ,sondern aus wölchanem Panzerwerk, oda Werft Dies Gfladat hobn des dad mi scho Brennand Interessiern :grin: :eyes: :grin:

Lg Pg

… es gibt sie die Kabelbinder die das aushalten … ich zeig dir Montag einen !!! Habe so ein Teil in mein Büro im Kostn eigschperrt. Des kaunnst gern probiern … des geht :wink:

Fein …und bei wem Bittascheen :smiling_face: :grin:…wem wollten wir den schon imma mal a Bissal auf De Sprünge helfn ? :eyes:- :grin: :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

… BMW hod 180 PS !!! Do reißt sogor der PANDUIT Binder oh :wink:

Grumml, aber Irgendwann :grin: :grin: :grin: :grin: :smiling_face: :smiling_face:

Lg Pg

Oiso bitte, nix gegn a ordentlich grünes Froschal und paß auf, wos Dir der Quaxi erzöhln wird - aber auf des meinige kummstma sowieso ned auffe, auf des bini haaglich … ;>-)

jetzn les is erst Schurkeeeee :rage: :grin:, oba woart für Deyn Oidn 500 Plempi :grin:, werds daun a no glangan , dos ma den a amal wo a Bissale Festtockat :grin: :grin: :grin:

Hobe di Grausam und Scheene Griaß ins Woidviartale schlofns Guat uswusw :grin:

Lg Pg

von mir an Kabelbinder ham, den wirst mit aner 6er ned oreißen, i glaub a dass a Kilobike ned schafft, breite 8mm stärke 2,5-3, ausprobieren würd is ned