Naked Bike mit Windschild

Hallo! Wollte fragen ob ihr Nakedbikes kennt die mit Windschild gut aussehen?
Will nämlich auch Autobahn fahren, und das macht ohne Windschild keinen Spaß.
Würd mich über paar Bilder freuen und wo die Scheiben erhältlich sind! :slight_smile:

Modelle wie die Bandit 650S gefallen mit nämlich optisch nicht, die Bandit 650 hingegen schon sehr.
Die ER6F zB schaut super aus mMn, aber mir wär ein 4 Zylinder lieber!

meinst jetzt a windschild oder a halbschale?
und willst gut aussehen…im gesamtpaket…oder mit dem radl fahren, des dir taugt? :wink:

des derfat oba bei Der oben genannten Modellauswahl, schlichtweg unmeeglich seyn :smiling_face:, weyl De saind Beide schiach wia a Stückl oids Brot, voikomman wuascht ob mit oda ohne Scheibn :grin: :grin: :grin: :grin:


Jaja bin scho weeech :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:…iis halt bloß mei meinung :wink:
:grin:

Lg Pg

…R1150R schaut ohne Windschild schon gut aus, mit Windschild ist fast wie ein Ding aus einer anderen Welt :grin:

                              (das wird deinen Fredl etwas länger am Leben erhalten  :grin: :grin: :grin:)

Herr Erwindl, heite simma ja wida Gaunz Besonderst Leidensfreudig -Gell :eyes: :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

…kommst jetzt darauf? :grin:

Jo so gewisse Kürzl von da Propella Firma lossn mich zutiefst erschaudern :dizzy_face:, und mit Grauen darann erinnern :eyes: ,wo a poar meiner Lieben Ahnen , mit Aller müh da Sogenannten Reichs- Acht entronnen sind :smiling_face: , Aber wegen weit weniger Spektakulärer Feststellungen :grin: :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

…weil ich kann das nachfühlen, weil mir geht´s auch immer so, wenn ich Kürzel wie 999,696, 996 …lese. :grin: :grin: :grin:

deswegn hob i mi a auf 125 Beschränkt :smiling_face:, weyl des is Relativ sicha vor so Ungemaaach :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

…desswegen müssen die beiden Mädels am Bildchen auch anschieben… :grin: :grin:

:grin: :grin:

sicha oda moanst De saind zum Spass, do :dizzy_face:…zu vül Andarem konnstas eh nit Brauchn, des… :grin: :rage: :cold_face: :sob: :grin:

Des Teul kaunn ma doch a biagn?! :wink:
Zumindest wenn Man(n) es kann!!! :dizzy_face: :smiling_face:

http://www.r1150r.net/pics/pow/69.jpg

Hab vor kurzem gesehen dass sogar fűr de GT650 a Windschild gibt!
Wenn i des gwusst hätt hätt i meine doch nu ned verschenkt :rage:
:grin:

Oder Auf da Bahn Immer knapp am hinterradl des vorderen wie bei da TUR DE FRANZ dann wahts dich auch ned runter!

hust Z1000 oder hust Z750

@myself1: danke, genauso nach sowas such ich! schaut trotz windschild noch super aus!

z1000 und z750 leider nicht ganz im budget-rahmen, aber werd ich mir trotzdem merken :slight_smile:

noch wer tipps?

…hast denn das Bild von mir? :wink:

geil, nockad, 4 tepf und relativ günstig: zrx 1100 mit ana mra-schebn

[image]http://www.zrx1200r.de/assets/images/zrx_links02.jpg[/image]

soi i do jetzt draufsogn, außa, dass des sicha a Alternative um inzwischn klanes Göld is. :smiling_face:

De „Motorstodtblindschleichn“ aus Nordslowenien mächt ihre eh grod vakaufn. :eyes:

i liebäugle a a bissl mit sowas, owa de von da blindschleichn is a 1200er und die san mir nu zu teuer…

die 1100er gibst mitlerweile ab 3 kilo! :smiling_face:

man letztns glesn z´haum, dass se da Sunte e scho hoibwegs normalisiert hot, mit seine Preisvuastöllungen.

Kontaktiertn tät i eam trotzdem aun Deina Stöll - des Moperl diafat no gaunz guat beinaund sei.