Ich hatte das Gefühl diese Ostern

mehr Rettungen als Angehörige der Rennleitung zu sehen. :hushed:
Einiges an Rettung bemerkt, aber nur 2 Schützen.

mog schon sein, bin eh seit paar Tagen ned zum fahren komman, Genau wanns Moppal Endli fertig gwordn is :cold_face:, daher heists Morgen glei Nochamal ins Hanusch Spital, Die Schulter richtn, mei Liaba, da wer i mi Die Nächstn tog, no gscheid Angackn :cold_face:, wauns mitm Messal komman :sunglasses:
oba wurscht ois hod a End Irgendwann :eyes: :grin: :grin:

Lg Pg

i war heite in samnaun sprit ausfassen für insaren renn käfig,kostet a 1,20 euken is a koa larcherl.
dann noch am reschen oben pizza futtern, :grin: guat wia imma.
verkehr war sparsam,in tösens seins auf da schnöstrassen mit der radarpistolen gstanden,oba des woass eh a jeda.
mowedfahren :eyes: war nitta weil gestern hats noch gschnippen,und heite war´s a nit so warm :rage:
deshalb an gmiatlichen tag mitm weibchen :sunglasses:

lg silli

die CAgiva äusserln gführt. Im Wienerwald unterwegs gewesen, sehrt nettes Runderl.Temperatur wart zwar ein bisserl frisch zeitweise aber die Runde war sehr nett. Hab den Anststreifen vom Anakee entfernt, schaut ja deppert aus auf aner Enduro.

mei bruada hat a xl 500 gehabt :wink: mit angststroafen :grin:
sagt a zum sohn nr2,alias r1 lumpi,…
fahrst ma auf de tanke luft schaugen … :grin: :grin: :grin:
noch ana viertel stund kimmt a zrugg :eyes:
sagt a
schaug onkel, deine roafen sein jetzt randfrei,oba da blinker liegt in perfuchsberg oben :grin: :grin: :grin:
lg silli

… Temperaturen. Ich denke es war nicht nur in Slowenien kühl … auch hier hörte ich von Regen und Kälte. Uns gings auch so auf unserer Reise … Egal ob Österreich - Slowenien - Kroatien … keine Bullen zu sehen nur in Kroatien sahen wir wenigstens die Sonne und 29° … :wink:

LG Gerry

…auswärts oda???

Weul zumindest heut, woar gaunz Wien im Red-Bull Fieber… :eyes: :eyes: :eyes: :eyes:

Hod schon um Mitternocht beim in de Hockn foahrn aungfongt (Exit Handelskai), daunn weiter beim Lobau foahrn (mit’n Tanka, Kollege is „zerlegt wordn“ bei an ADR Tschäck) und so is den gaunzn Tog dahingaungan!!!

Hob heit mein Johresbedorf aun „Bleu“ eigentlich schon obgedeckt! :wink: :smiling_face:

war gestern auf den üblichen routen im wienerwald und bez.baden unterwegs
und wollte echt die startgebühr an die rennleitung entrichten, um am crazy
monday teilzunehmen, sorry war keiner da.
gratis teilnahme an der tourist trophy ist leiwand,
so kanns bleiben.
angstnopperl habe ich keine bearbeitet, weil 4 grad hats in
sübenhirten gehabt und in alland hats noch glitzert.

Mit der Flex oder mim Schmirgelpapier ? Auf der Straße: glaub’ ich dir einfach nicht, für sooo dämlich/begabt halt ich dich auch wieder nicht - oder werden die Anakee neuerdings ohne Silikonschicht und angefahren ausgeliefert/halten die 2012er auch bei Fahrbahntemperaturen um die +5° C bis zur Kante … ;-?
Oder warens auf den ‚tollen Kurven‘ der Tangente etwas mehr ?

Anders gefragt: wo beginnt bei dir der ‚Anststreifen‘, wo endet er und wieviel cm sinds dann noch bis zum Rand ;-?

 
i hob hoid koffa drüwa baut… jetzt siacht vur lauta dreck auf de koffa kana mehr den aungststrafn… :grin: :grin: :grin: :grin:

wert sowiso überbewertet,des mit de ongststroafen.
sein eh fast olles schräge vegel da im forum :grin:
obs a so fahren steht woll eher im gschichtsbiachel :wink:
und na mi brauchst da nit suachen weil i da nit bin.
spass solls machen und fertig :wink:
guat das i aus dem olta draussen bin,de jugendlichen pimmelfechtereien brauch i nimma :grin:
oba lustig is schon :wink:
lg,silli

also i lass meine roafen imma anschleifen auf da reifenwuchtmaschin :grin:
friagga bin i imma a bisselle schotterstrassen gfahren damits an grip aufbauen :wink:
aber des brauch i nimma weil meine bt 023 schaugen linggs und rechts 2cm vom rand aus wia wanns neich waraten,deshalb steh i a so auf de roafen.
de werden nie fertig am rond,genial gaa
:grin:

des is die beste idee überhaupt - der manfred verrat a sicha nix, I bin a guate kundschaft … :wink:

des mach I gezwungenermaßen, weil de Zufahrt zur Garasch a Schotterweg is … :wink:

naujo. I kenn da andere Bilder von Deine Ränder :wink: - meine kriagn je mehr die Saison voranschreitet, leider immer so Wellenlinien am Rand und a bißl Wutzln seit neuestem - aba die brandneichn Dunlops ham noch a Silikon auf an guatn Zentimeter - bei 5° gestern warsma zu rutschert, obwohl neich entdeckte Kurvmstreckn a wieder sehr einladend zum a bissale schleifmlossn gwesn waradn - aber de saison hat ja erst angfangt … :wink:

i bin jo a bauernschlauer,und lass imma in buam a runde randfrei fahren :sunglasses:
der kann des :grin:
i bin für de 2 cm :grin:
de bt tuan sich imma a bisselle verfärben,de werden imma leicht blau…
.wutzelen tuans nitta ober schuppen kennens ganz guat :grin:
na ja bei ins is woll momentan a eher vorsicht angsagt,da iss nix mit knieschleifen,oba des mach i eh nitta.
in südtirol gehts aber schon guat :grin:
:grin:
na nit bei mir,weil i fahr züggig aber nie zuschnell
lg

na an, silli, I bin eh a so wia Du … mit schleifn lossn hobi gmaant, I loß’ es zügig foarn a bissale schleifm und steck’ z’ruck, obwohl die ‚neiche Streckn‘ im Raum Wöllersdorf ganz guat zum schleifn lossn gangen wär … :wink:

gonz schen olprig do herinnan :smiling_face:

Nachmittag war es besser. Asphalt hat passt und der Grip auch. Ganz ein entspannendes Runderl fahrtechnisch. Nur auf der Höhenstrasse war ein wenig Split. Und gestanden sinds nur in Kloburg auf der Hautreiseroute. So gesehen war alles in Ordnung.

LG
Cent

[quote]
ORIGINAL: Olponator

[quote]
ORIGINAL: silli

hot meinermeinung nur vor lauter huln a Wort vagessn :wink: :grin:

Ich war Montag in der KK und ausser mir waren nur noch 2 Motorradfahrer.
Da war aber schon mehr los.
Und was ist schon kalt.
Erst als die SOnne langsam tiefer stand wurde es leicht frisch, ist aber alles eine Sache der Kleidung.
Wer adjustiert ist wie wenn es 25° hätte darf sich nicht wundern dass es kühl ist.
So viele Schönwetterfahrer unter uns?
Und es war super Straßenzustand und absolut trocken.

eh und des hat da Forums Bessa -wissa Piratenparteiowitsch , Natürlich wida Ganz Genau überprüft , wo Er daun zb. von 6-22 Uhr, in da KK am Parkplatz ganz Alleine- Alle Moppal fahrer gezählt hat, Die Vorbeikomman sind Gell :smiling_face: :grin:

Du wirst a immer mehr zu am Großmauligen Trauerspiel Deiner selbst :sob:, genau wia i…nur i gebs wenigstns zua :dizzy_face:

Lg Pg