Moto 3

Na dann :wink::

Herzlichen Glückwunsch an den Ersten Gewinner in der Neuen Moto 3 GP Klasse

Qatar 8.4.2012

Maverick Vinales, und Honda

(2 Platz Romano Fenati Honda- und 3, Sandro Cortese KTM)

und so a müde Gschicht wie Viele gedacht haben sinds a need Die Neuen 250 ccm 4 Takter, im Vergleich zu Den Alten 125 ccm 2 Takter

Schnellste Geschwindigkeit mit KTM 250 ccm Viertakt (Moto 3) war immerhin :grin: 229,07 Km/h
125 ccm 2 Takt im Jahr 2011 ca 225,08 Km/h

is ma aber auch Egal, mir hats Gfalln des Rennen.und gfreu mi schon aufs Nächste dann am 29 April in Espania :wink:

Lg Pg

4km/h sondern der Sound!!!
Der ist einfach um Klassen besser als bei der 125er Klasse. :wink:

ne, das brüllen der Kuharschlöcher im Kleinformat ist nicht meins.

Gruss Sigi

spannent is aber a was anderes.
also für mich ist de neiche moto3 a trauerspiel. absolut koa aktion nix…gääähhnnn
das a absoluter neuling auf den 2.platz fahren kann sagt einiges aus.
i moan des is a flop.
spitzen geschwindigkeit,also des sagt nix ,aber so lahm wia de ummergurken…
dabei habens ja soviel mehr an drehmoment :grin: :grin: :grin: :grin:
so und wanns jetzt noch mehr werbung bei de tv übertragungen einbauen,werd woll der letzte fan a was anderes schauen.
lg

oiso des is so nit wahr :wink:
i mags sehr woll und mir sein beim überlegen ob ma de 250ga nit gegen a 125gale eintauschen.
sicha fahr i auf da strassen liaba etwas was guat an liter hubtraum hat ,oba des kimmt a deshalb
weil bei mir gahts meistens auffe :smiling_face:
ja ja pille tant so kunn ma sich teischen,i hab lei olle moweds gelöscht,
aber bis vor kurzem war i noch besitzer anera yamaha rd 350 ypvs
nur weil i meistens bilderln vo der 11er post hoasst des nitta das i a mit wenniger hubraum a a gaude hab
muass woll mal wieder a bilderl mitm vierterl posten,woasst eh de geile spanierin :wink:

wonns a achterl werd :wink: dann werds a renngerät :wink: ohne taferl.
mit stollenroafen und jo a 2 takta.
aber de 250ga husky werd woll unverkäuflich sein,und zum hobbyfahren langts ollemol.
schau ma mal obs de mx pisten in rietz wieder aufmachen,war schon imma a klasse sache…
lg und lass er sich nicht zusehr zamschnippeln :grin:

Habe ein ‚Achterl‘ vor mir.

Marke: St-Saphorin, Hersteller: Cave du Sarment :sunglasses: :sunglasses:

i kenn des.
:rage:
is imma a zache soch,
und a op bleibt halt imma a kritische sache…

na donn wünsch ma ehm des beste

und ehrlich gsagt,wer in dem forum is kann nit ganz normal sein :wink:

Das Stimmt, mir gehts auch Nicht um Die paar Km/h mehr , sondern, das man aus einem 4 T mit 250 ccm Einzylinder doch so Einiges an Leistung rausholen kann,(hab i Anfangs selba ned so recht glauben wollen)- Aber wurscht, weyl sonst simma glei wieder bei meinem Hass/Geliebtem Hubraum- ersetz- thema :grin: :cold_face: :grin:

Lg Pg

:smiling_face: :grin:

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=b4UqbrtHX3o

Lg Pg

Berg do steht a Kuh , und macht es Oarschloch,Auf und zu… Haaaaaallelluuuuiiiaaaa :grin: :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

Die Leichtigkeit des seins :wink:

weyl-Schwere Kühe sind Lila , und von Milkania, Egal ob mit oda oihne Oarsch :grin: :smiling_face: :grin:

Moto3: Honda NSF 250 R Onboard - YouTube

Lg Pg

Silli Bua Oida Hochstapla :grin:…so lenke er amoi seyne Müden Eugelein auf De Moto GP seitn, und vergleiche er ofach amoi Die Runden Zeitn von da Oidn Achtal klass , mit Der Jetzigen Neichn. Außadem wos wüllst- :grin: hobns erst aungfangen odas :sob: :cold_face: :rage:

i woas scho dosdas ned mogst de klanen …i mog oba sowas wos Du foahrst oda mogst a need :grin: -, Deswegn gengan ma Die Moto 2 und De Eigantliche GP -voi am Oarsch wia da Lila Kuh vurbei :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth: :grin: :grin: :grin:
vaschteschd :grin:

COMMERCIALBANK GRAND PRIX OF QATAR
125cc Race Classification 2011
Doha, Sunday, March 20, 2011
Pos. Punkte Num. Fahrer Land Team Maschine Km/h Zeit/Rückstand
1 25 18 Nicolas TEROL SPA Bankia Aspar Team 125cc Aprilia 151,0 38’28.687

Lg Pg

mir gehts jo in gewisser weise, ähnlich , weyl a poar Große mog i schon a :wink: :grin:…maunchmal bis oft schreib i hoid a an Gscheidn Bleedsinn, kennst mi Jo a Bissal :grin:…Aber Trotzdem waunsd DA WIRKLI a Achterl zualegn willst bei Dir do in de Berg, dad i auf Jedn Fall an 2 Takta nemman… :wink:, mit unta Hundat Kilos offene Leistung,weyl Die Hupfn da scho auffi a…

Beste Griaß ins Scheene Tirol- Silli Opa :grin:

Pg

… is ned so schlimm weyls am Schädl , oparierns eh Nix, wos wichtiga warad :smiling_face:

Trotzdem bin eh scho ganz Kleinlaut gwurdn :eyes:, und denk, üba a poar klanare und Greßane Sündn nach und des kaun dauan… :grin: :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

oba mit Dem kimmst nach übamassigem Genuss a Bergal a nimma Gscheid Auffi…Nur noch obi :grin: :grin: :grin: :grin:…weyl oba gehts imma :smiling_face:

Lg Pg

oda aba, es Erleichtert zumindest Die Sache -ungemein :smiling_face: