spannent is aber a was anderes.
also für mich ist de neiche moto3 a trauerspiel. absolut koa aktion nix…gääähhnnn
das a absoluter neuling auf den 2.platz fahren kann sagt einiges aus.
i moan des is a flop.
spitzen geschwindigkeit,also des sagt nix ,aber so lahm wia de ummergurken…
dabei habens ja soviel mehr an drehmoment
so und wanns jetzt noch mehr werbung bei de tv übertragungen einbauen,werd woll der letzte fan a was anderes schauen.
lg
oiso des is so nit wahr
i mags sehr woll und mir sein beim überlegen ob ma de 250ga nit gegen a 125gale eintauschen.
sicha fahr i auf da strassen liaba etwas was guat an liter hubtraum hat ,oba des kimmt a deshalb
weil bei mir gahts meistens auffe
ja ja pille tant so kunn ma sich teischen,i hab lei olle moweds gelöscht,
aber bis vor kurzem war i noch besitzer anera yamaha rd 350 ypvs
nur weil i meistens bilderln vo der 11er post hoasst des nitta das i a mit wenniger hubraum a a gaude hab
muass woll mal wieder a bilderl mitm vierterl posten,woasst eh de geile spanierin
wonns a achterl werd dann werds a renngerät ohne taferl.
mit stollenroafen und jo a 2 takta.
aber de 250ga husky werd woll unverkäuflich sein,und zum hobbyfahren langts ollemol.
schau ma mal obs de mx pisten in rietz wieder aufmachen,war schon imma a klasse sache…
lg und lass er sich nicht zusehr zamschnippeln
Das Stimmt, mir gehts auch Nicht um Die paar Km/h mehr , sondern, das man aus einem 4 T mit 250 ccm Einzylinder doch so Einiges an Leistung rausholen kann,(hab i Anfangs selba ned so recht glauben wollen)- Aber wurscht, weyl sonst simma glei wieder bei meinem Hass/Geliebtem Hubraum- ersetz- thema
Silli Bua Oida Hochstapla …so lenke er amoi seyne Müden Eugelein auf De Moto GP seitn, und vergleiche er ofach amoi Die Runden Zeitn von da Oidn Achtal klass , mit Der Jetzigen Neichn. Außadem wos wüllst- hobns erst aungfangen odas
i woas scho dosdas ned mogst de klanen …i mog oba sowas wos Du foahrst oda mogst a need -, Deswegn gengan ma Die Moto 2 und De Eigantliche GP -voi am Oarsch wia da Lila Kuh vurbei
vaschteschd
COMMERCIALBANK GRAND PRIX OF QATAR 125cc Race Classification 2011
Doha, Sunday, March 20, 2011
Pos. Punkte Num. Fahrer Land Team Maschine Km/h Zeit/Rückstand
1 25 18 Nicolas TEROL SPA Bankia Aspar Team 125cc Aprilia 151,0 38’28.687
mir gehts jo in gewisser weise, ähnlich , weyl a poar Große mog i schon a …maunchmal bis oft schreib i hoid a an Gscheidn Bleedsinn, kennst mi Jo a Bissal …Aber Trotzdem waunsd DA WIRKLI a Achterl zualegn willst bei Dir do in de Berg, dad i auf Jedn Fall an 2 Takta nemman… , mit unta Hundat Kilos offene Leistung,weyl Die Hupfn da scho auffi a…