Der Kärntner Frühaufsteherin

… muss man heute noch alles Gute zum Geburtstag wünschen. :smiling_face:

Alles Gute Sabbaby!

Oder muss man ihr zu ihrem Alter schon kondolieren? Fragen über Fragen… :eyes: :wink: :grin: :sunglasses:

…waunn sie die vasagelt…

In diesem Sinne, unbekauntaweise, a ois Guate aun „des“ Sabbaby!

geila is, wenn er a sie is und geil a noch. :grin: :grin: :grin: :grin:

olles guate auf jedn foll dem unbekonntn wesn. :smiling_face:

…de Pensionistn… zzzzz, imma nur aun des ane denkn! :wink: :grin:

eh des anzige wos bleibt. soviel zeit hot jo ka junge, dass sie dawortet bisa onspringt. :grin: :grin: :grin:

guat, in dem foll mochata vielleicht a ausnohm, da klane. :smiling_face:

Herr Gerry, wennmer eh scho fascht onder Alzheimer lidät I dim höchä Alter, aber omärösslä chammer immer no. :sunglasses:

Mengmol vertuät mer sich halt. Schriib jetzt nuno Dialekt, denn fallät der d’Fähler eh nöd of! :wink: Beschmer au no än chaibä Tschooli. :grin:

Luschtig isch uf jedä Fall, sitts im Titel -in heisst, hätts 5x soviel Lüüt do inne… :grin:

…waunn ma den „Aunlauf“, de Woarmlaufzeit, den Akt, des Ausroin und des Ohkühln z’saumzöhlt,
bringans miar Oidn vüüüüüüüüüüüüüüüüüüüh mehr ois de Jungan! :wink: :grin:

fia de moralische untastützung.
oba mit 60+ muass i gottseidonk eh mit kan mehr schwonzmessn. :grin: :grin: :grin: :grin:

Ma sogt jo ma is so oid wia ma sich fühlt… und derzeit bin i von mein Original locka 40 Joahr entfernt… oisa so ca. 85’g :wink: :worried:

i dir nit sogn, wia olt i mir zur zeit vurkumm…
do bist du mit deine 85 grod amol im kindagortn. :grin:

Nau…owa grod noch!!! :wink: :grin: :grin:

Aufpassn heast, sunst möld i di fiar de Kiwara-Vanadara-Partie vom Ministerium aun, daunn muaßt 's gaunze Joahr wia a Woarma foahrn! :face_with_diagonal_mouth:

…würd i owa mein Nick in „Methusalem“ ändan! :wink: :grin: :grin:

…geh einmal schön brav zur Erstkommunion, dann sehn ma weiter! :grin: :grin: :grin: :grin:

Des hasat jo… waunn i di in Zukunft Oitasgerecht behaundln soit… nau wast ehhh wer im Betrieb de Wuarschtsemmln hoid… :grin: :grin: :grin:

ka schas, der tipp. :grin: :grin: oba i hoff, dass sich der zuastond wieda auf „rentnamandl“ ändat.
da gerry konn da sogn, warums momentan eher noch methusalem ausschaut. :sunglasses:

nie sogn wohins geht und immer glei obbiagn
i mochs mit unsern hund a, wos glabst wie der aufpasst und hinter mir bleibt gggg

er is a sie, sauft aber wie a er. wenn eich des wos hülft gggg

bist glei online gggggg
schöne grüße in de stodt wo näxten freitog nix eishocky gspielt wird und wenn allan gggggg
lg da didi

na super mit den hätt i nit grechnet…mann mann nun is es wohl raus… :smiling_face:

Danke dir rochus!

lg in die ch, sabsl

…da pili war erster… :wink:

lg s

…jaja alter junge :grin:
männer? wo sind männer? i jedenfalls nicht mehr, der vorhang is gfalln… :smiling_face:

danke dir gerry und des mit der gsundheit is mir scho wichtig!

lg sa