"Färörischer" Poscha

Oisa das mir olle mitanaund ned gaunz dicht san is ma schon laung kloar… owa so wos suacht schon a bissal seinesgleichen…

Ned das i a militanta Tierschüza oda so warad, owa wia kraunk muaß den dafiar sein???

Menschen töten aus der Tradition 100te von Calderon-Delfinen. Jährlich! - YouTube

…Lateinlehra scho oiwai gsogt hod: „Da Mensch is a Sau!“ :sob:
 
Wobei i mi do glei bei olle echtn Säu entschuidign mecht!
 
HU

soitat unsa Nationalölf vuam nächstn Match a poar Karpfn in da oidn Donau so richtig windlwach prigln - eppa haums daunn a Leiberl? :eyes:

…mich gleich anschließn tuen tutn!

Obwoi a Sau mit Junge… de kaunn gaunz schen g’fährlich sein… :eyes:

…owa vielleicht waunns mit dena Schiarhagln mit denas dena Viechaln de Kepf ohschneiden, bzw. earne de Guargl aufschneidn im Giartl steckn hättn kunntat do eher hölfn…
Do wussatns glei worums geht, weul des kennt jo duart a jeda! :rage: :worried:

Wenn’s net so vüle waratn, und se olle Teile der Tiere essn bzw ondawärtig vawertn würdn, warat net vül dabei find I!

Oba wenns nur zur Tradition is, und de Viecha liegn glossn werdn oda weggschmissn, find I des unnötig!
Oba jeda wie er mant auf sein Grund und Lond, oda net?

allem Respekt für Deine Affinität für den Asiatischen Raum - das was Japanische Fischfangflotten weltweit an Unheil anrichten (beim Walfang halt unter dem Deckmatel der Wissenschaft) ist mehr als unschön. Und das eben nicht nur „auf eigenem Grund & Land“ wie Du schreibst.

Schau nur, was sie vor der der Straße von Gibraltar veranstalten. Da wird ganz einfach alles an Thunfisch abgefischt, was sich zum Laichen ins Mittelmeer bewegt. Wird eh immer weniger und in einigen, wenigen Jahren ist´s halt dann vorbei mit den Thunfischdoserln um ein paar Cent. :dizzy_face:

…aungeblich ehhh… owa sooooo viele… für de poaar hnasln auf dera Insl???

Wuarscht, i find des fiarn Oa… und Friedrich… wobei i mi frog WO do da Friedrich bleibt!

…leider woahr!

I find de gaunze Obschlochterei, von wos a imma (obgesehn waunn mir uns wieda amoi gegenseitig elemeniern) zum sch…!

I mane… i iss jo a Fleisch und was das de Hoitung oft ned in Ortnung is… owa des is wenigstens ZUM ESSEN!!!
Wofür so a Schlochterei von ohnehin gefährdeten Tieroartn guat sein soll verschließt sich meinem Verstaund! :sob: :rage:

Jo de Menge is es, wos des meina Meinung noch unnötig mocht!

Des gleiche gilt a für den Wal- und Thunfischfong!
Hob nix dagegen, doss Fischa mit klanen Booten und Harpunen Wale fongen/tötn und selbige donn in Dosn im Supamorkt vakafn (solong so wenig wie möglich weggschmissn werd)!
Oba hunderte davon monatlich für chinesische Tinkturen und wos wass I noch muass net sein! ;D

So a mit jedm ondan Vieh!
A Jäga schiasst a Reh, nimmts aus und vakafts on an Metro oda Privat…sehr fein!
100 Jäger gehn jedn Tog durchn Wold und knolln olls ob wos mit am Gweih ummalaft (jo a den DB_Killer wenn a wieda amol nockat mitn 16-enda vom Wohnzimma am Schädl durchs Gebüsch poscht! ;DDDDDD), bis nix mehr do is…

lg

…WO nimmt hiaza da DB, a so a G’weih her???

Ois Anti-Jaga, hob i so wos ned… i könnt höchstns noch an WE beim Obelix sein „Helmchenspiel“ mitmochn…

Und iwahaupt… i und Woid… no dazua „Hirschn“, hört sich noch unmotorisierter körperlicher Bewegung aun… oisa NIX fiar mi! :grin: :grin: :grin:

:smiley:

Oba evtl übalegst da des noch mitn Vieha obknolln, wal de schlofn a net im entwickln ihra offensiven Defensivtaktik:
[image]Animated GIFs

DAS wäre aber auch wieder falsch… wie ich das zum ersten Mal sah… ging es mir auch so, doch bei weiteren Überlegen… damit erreicht man auch nichts…

…sei ned so goarschtig, i hob heit mein femininen Tog!!!muahahhaaaaaaa

I man jo nur, waunn ma sich so in an Hoss einesteigat… i hob do so meine Erfoahrungen… i sog nur Afrika! :wink:

…waunn’s Obschussprämien gibt… und de Muni a aundara zoiht!

NA heast… Du bist jo heit echt aggroo… woar’s Herrli wieda deppat???

…varot ned imma olles!

Sunst pickn’s ma wieda aum Oasch, de KK auffe… chch

Nau wos woi???

…daunn bist eindeitig zu weit weg… :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

najonahhh!!!

Bei mir geht dei Video ned …