da fragst di schon

wo die sternsinger ausgebildet worden sind… :cold_face: :sob: :cry: :face_with_diagonal_mouth: :hushed:

http://www.google.at/url?sa=t&rct=j&q=polizist%20schießt%209%20mal%20auf%20frau&source=web&cd=1&ved=0CCUQFjAA&url=http%3A%2F%2Ftvthek.orf.at%2Fprograms%2F70018-Wien-heute%2Fepisodes%2F3693983-Wien-heute%2F3696661-Polizist-schiesst-9-Mal-auf-Frau&ei=rZxbT97iO5PY8QPd6tD-Dg&usg=AFQjCNG9wDO12jHx7r8LU_Q77vRswhDfoQ&cad=rja

…irgendwia…

Woar Vuargestan zum erschtn Moi noch zig Joahrn wieda Schiassn… mit ana Glock (noch nie in Gebrauch g’hobt, mog i ned!) auf 25 Meta… woar zwoar Gacki owa 4’e woarn im Schwoarzn, da Rest zumindest auf da Scheibn… de hobn de Frau in ana WOHNUNG 9 X beschossen… i glaub i spinn…

I man, den Schusswoffngebrauch bei an Messaaungriff… na jo, is noch akzeptabel… obwol, kennan tuat der nix, waunn a do gleich de Kaundl braucht… owa 9 MOI… Oida Fux… des muaß a Paniknudl sein… :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :sob:

i was es ned wias wirkli woar, weil i ned dabei woar, :eyes: oba von so Ana Gschubstn ohstechn lossn dad i mi sicha a Need… :sunglasses:

Daher ist bessa dos i ka Schupo bin, weyl sowas dad i need für Viel Geld machn woin.

Lg Pg

i glab mit an nossn hondtuach hob is im griff…

mich nachdenklich stimmt, ist dass die Frau ALLEINE in der Wohnung war. Das müssen die Beamten sofort bemerkt haben. Und wenn ich in das Badezimmer einer Frau gehe, dann kann ich auch den Rückwärtsgang einlegen, denk ich mir halt.
Wenn die merken sie sind ungebetene Gäste in einer Wohnung, und es besteht keine unmittelbare Gefahr ausser für die Eindringlinge, egal welches Gewand diese anhaben, dann wäre es normal die Türe von draussen zu zumachen.
Und dann kann man in Ruhe warten.
Aber vielleicht habens auch nur gegelaubt sie ist suizidgefährdet und wollten sie retten.
:eyes:

Canti… bis zu dem Sotz hods ma g’foin… owa do muaß ma jo aun an Santa und des Ostahasi glaubn um des so zu sehn… :wink: :grin: :grin: :grin:

…tschuidign… nimm olles z’ruck… waunns as daschiaßn, kaunn sa sich a nimma umbringan… host schon recht…

hondtuach wern se nit mithobn. :grin:
a gscheida hebl konn a wos. derfat der fraktion jo nit unbekonnt sein.
und als vurspreis a haustetschn ev. olles bessa als a kugl.

de durtige situation kennen mia oba nit - zum glück.

übertriebene Reaktion, es kommt mir vor als hätte der Polizeibeamte die Situation ausgenutzt

…öhhhmm…da muss er mir jetzt helfen…

Meinst du er hat die Chance genützt um endlich herumballern zu können und jemanden zu töten???
Ich meine zutrauen tue ich (fast jeden) Uniformierten (fast) alles chch

unwahrscheinlich,weil das a retter 9x auf a zu rettente schiesst…
is mal sicha zuhinterfragen
lg

so ist es

Dein Vertrauen in die hiesige Justiz und ihre Schergen ist ja scheinbar grenzenlos… :cold_face:

Na ja… man weiß ja nie, was in jemanden vorgeht… jedenfalls sind mir 9 Schüsse zumindest um 8 zu viel

nicht nehr in Frage stellst, wird dir die Ironie des letzten Satzes glaubhatf. :wink:

Des hob i ma zuerst a Gedenkt, oba dann woar da noch Die sach mitm Pfefferspary :eyes:, des wo Nix Bracht hod, und auch waren in dem Beitrag 2 Verschiedene Größere Messer abgebildet, wia is des wenn Die Frau ofach evtl durch Drogen oder Medikamente , und Alk, oder Alles zsamm, in so am Psychischen und Körperlichen ausnahme zustand war, und rennt dann auf Engen Raum, mit de Zwoa Messa auf den Kiwara zua?. Wia willstn sowas stoppen, Viel Zeit hast da ned zum üwalegn. Des is wia wann Ana ertrinkt, wannsd den Falsch angreifst , ziagta Di a mit obe, Da werden Kräfte Mobilisiert , des glaubt ma ned. Und weila ned Viel Zeit ghabt hod, und Die Frau eh scho voll in Rage, hodas vielleicht beim Erstn Schuß ned gscheid troffn, und dann ists ebn no Narrischa woarn :cold_face:

wie auch imma i glaub ned, das da 3 Kiwara einfach Einigehn, und a Tontaubn Schiassn vaanstaltn , Nur weil Eana Vielleicht Fad im Schädl is

Lg Pg

nach der Rettungsaktion aussieht wie ein Nudelsieb, oder sie gar an den sie stoppenden Kugeln ihr Leben aushaucht, hätte sie jedenfalls nicht Selbstmord begangen und ein christlicher Pfarrer könnte sie ohne Bedenken zur letzten Ruhe betten.
:rage:ogen hatEs ist unverständlich das die Polizei sich nicht zurückgezogen hat.
Warum sind sie gerufen worden? Wegen Ruhestörung?
Kopfschüttel.

rechtfertigt aber niemals die 9 schuß… :rage:

der kapplständer hat meiner meinung nach den falschen job !

hast du mich verstanden

des is Dei Meinung, Guat Akzeptiert :wink:, meine ists oba ned, weil wie schon gsagt woa i da ned dabei, und wissen duan des eh Nur Die 3 unds Vameintliche Opfer weil Sie Persönlich DABEI WAREN ob des gerechtfertigt woar oda ned. Wo i aba amal dabei woar, und des Selber gsegn hab, des war im Wagna Spital, da is ana PUMP ZUA auf Drogen, und Medikamente mit Vielleicht 65 Kilo,Eigengewicht auf Einmal ohne Ansage auf Die Ärzte und Pflega, mit am Gressanen Bürostuhl losgangen,und hod innahalb von Sekunden des Oarztzimmer vollkommen zsammghaut ghabt. Der hod den Schwarn Sessl Gschwungan als oba aus Papier warad. Und dann Waren ned weniger als 8 -Acht :sunglasses: Leute von Nöten, um den zu Fixieren. 4 an De Haxn und 4 am Oberkörper. Jeder der sowas ned mit Eigenen Augn gsegn hat, Glaubts sowiso ned , is ma aba a Wurscht, bin eh glei abghaut ausm Zimma, weil i mi ned gern daschlogn lassat.
Aber Genau sowas meine ich eben mit Psychischem und Körperlichem ausnahmezustand.

Lg Pg

doppel