Nur so halt!

Bin heute ein Stück mit dem Fahrrad auf der Triesterstrasse gefahren, und da fällt mir dieses Video in den Schoss! :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

Motherfucking Bike [HD] - YouTube

HU :grin: :grin: :grin:

…vua a Karlau vorbei! :cold_face:

HU

erinnert mich an den Planet der Affen, und den Rast schau ich mir vielleicht morgen mit Ton an. :wink:

oba scho gonz sche im notstand sein, moppedtechnisch

 
Prinzipiell ist das schon richtig :wink:, aber wie kommst Du darauf? :cold_face:
 
In der Stadt (zu einer Schulung) fahre ich nicht mit dem Moped (egal zu welcher Jahreszeit) wenn der Weg mit dem Fahrrad 20 Minuten beträgt und ich bis das Moped aus der Garage geholt, Auto wieder verstaut, Lederklump angezogen ist, … auch 20 Minuten dauert! :worried:
Und dann muss ich dort mein Moped auf einem öffentlichen Parkplartz hinstellen und kann mir aussuchen: Gestohlen und per Transpoter in Richtg Autobahn verbracht, zerkratzt, umgestossen, … :sob:
 
Also lieber mit dem Radl (was mir nach Winterpause und Karenz ohnedies nicht schadet :worried:)!
 
HU
 
 

Hast Du noch so einen alten Bildschirm, wo die Oberfläche verzerrend spiegelt … ;-?

is a nit jeder gleich und des is eh gut so.
also wia i letztes jahr 2monat mitm radel in de orbeit gfahren bin,dauer 7 minuten,
und i dann me mowed wieder bekommen hab dauer 10-12 minuten.
rat mal mit was i gfahren bin :grin: :grin: :grin:
lg silli

Paddelboot? :eyes: :cold_face:

 
oawatst du a durt??? mei freund a, owa der fohrt jedn tog ham… du a??? :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

habts wieda dicke luft in eicham 4del ???
oda nebel ???
oda olles boade ???

…i oawat in ana Aussenstelle vom LNKH! :worried:
 
HU

oiso oawatst im rothaus… :wink: :grin:

LaundesNervnKlinikHintatupfing? :eyes:

Na, heit isses a bißl bewölkt, aber Sunn hots aa. Wenig Wind.

na beim schrotti issas meistens etwas bewölkt,
ob der a sonnige momente hat bezweifle ich,
aber wer wind sätt wird sturm ernten,
ob a sonst mag i ehm eh gern :grin: :grin:

wetta
bei ins mags nit so richtig warm werden :rage:
aktuell 2 grad…des is zuwennig um auf an pass zufahren…
überleg ma eh ob i morgen nit doch nochmal nach serfaus schifahren gehe,weil samstag is da olles laar :sunglasses:
und schnee haben ma a genugg.
des sein aussichten,ja da bin i echt traurig das i nit in simmering wohnen darf :grin:

soichn Momentn sperr i mi imma weg. :cold_face:

Des is gaunz schlecht fia mein zortn Teint. :wink:

host des a scho ghäart? :eyes:

Da Lugner därf heia net aufn Life Ball. :sunglasses:

fangts leicht an zum schneiben bei eich da unten ???

ja da lugna…sei katzi fuattata a nimma so guat,soll ja schwer untergewichtig sein,nit so wie er :grin:

schaut schlimm aus des Mädel. :dizzy_face: Do wirkt da Pilli danebn gaunz schä blad.

Und nochdem de körpaliche Vitalität do gaunz schä drunta leidet, hots jetzt an neichn Job in da Lugner-City zuateult kriagt. Waunns Wetta daunn endlich kosntant schä is, wirds ane da neichn Hauptatraktionan. Do mochts daunn den Zaga vo da neichn Sonnenuhr auf da Fassad. :cold_face:

 
hot de üwahaupt no an schottn??? na, net in da birn, von da sunn man i… :hushed: