Nichtraucher

bitte, akzeptiert das endlich!!! wir lassen euch ja auch nichtrauchen… :grin: :grin: :grin:

jo eh, paßt schon so …

holts euch zum lungenkrebs an gscheitn hautkrebs dazua und sterbts anfangs der pense - da hamma mir nichtraucher mehr platz auf der straßn und höhere apanagen in der rente … :wink:

fühle mich hier nicht angesprochen.

Bei den meisten Mitbürgern stört es mich absolut nicht, wenn sie rauchen - ja nicht einmal wenn sie brennen. :wink:

is jo eh furzegal, obst vom kettnrauchn oda von de deppatn turbo-dussln an lunganpotsch kriagst! bei de oidn tschechn-lastla host wenigstns den ruaß no deitlich gsegn, bei de tdi’s siagst eam no nur noch’n tschipdjuning… und auf’d seitn fohrns jo ah net, am liabstn sans ma im grom… :rage:

a tdi, gleich welcher sorte, is ka gegner für mei männermoppet … :wink:

schade,i war imma gern im biergarten :cry:
owa i hab a nie für rauchfreie zonen gekämpft,gelinde gesagt find i des rauchergestz eh a frechheit…
…denk…
na ja welches gesetz empfind i nit als frechheit :rage:
oba jetzt gibts eh de pseudo tschick,find i gleich bescheuert wia alkoholfreies bier :eyes:
i rauch seit 3,5 jahr nix mehr…vo 60zig auf null…
lg

tuans ehna nit teischen,so a audi r10 tdi dürft vo koam manderlmopped zumbiegen sein,weil den
peugeot 908 hdi fap werden ma auf der rennstrecken woll nimma sehen :cry:
lg silli

I foar rennen nur auf da stroßn, do kimmt der ned vuar … :wink:

i fahr koane rennen mehr…s letzte war 2002 moan i…
is scho a zeitel her und des mit stollenroafen.
jetzt rase ich im masstab 1:32 auf carrera digital :wink:

leider ist die bahn nicht mit den motorrädern von bycmo kompatibel
lg

jetzt konn i schaun, wia i mei depression weitabring.
rauch nix und foahr an tdi. :cold_face:

i fiacht, des nexte nö-wochnend muass i spritzn. :sunglasses:

… a Oitaserscheinung zsein … :wink:
Wird bei mia a vun Johr zu Johr schlimma … :cold_face:

oiso ich würd jo jeden nichtraucher der si übern rauch beschwert gleich mal wegen steuerhinterziehung anzeigen.
kanns doch ned sein, das ma do umsonnstmitraucht, und dann a no lästert … :eyes: :grin:

denk moi drüber nach :grin: :sunglasses:

greeeeeez, ich

Es wird Zeit dass bei uns auch das totale Rauchverbot in Gastwirtstätten kommt.
Solche threads wie dieser bestärken mich eher darin mich noch mehr für ein Rauchverbot einzusetzen.
Man könnte ja sagen dass einem die Raucher im Freien nicht stören aber bei solchen Postings machen wir lieber gleich ganze Sachen und fordern gleich ein kompromissloses Rauchverbot in allen Lokalen.

…hot an „Button“ ghobt auf dem geschrieben stand: „If you don’t smoke, I won’t fart!“
Daran halte ich mich noch heute! :grin:

HU

Genau. Und in ausgesprochenen Raucherlokalen ein Nichtraucherverbot. So machmas.

…ein Furzverbot! :smiling_face:

HU

 … für die Raucher ?

bist ana vo de spezielln Fälle, vo de i weita obn gredt hob. :sob:

wenn bei jem auto auf da motorhaum steht „Autofahren kann tödlich sein!“ :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

…dem Forum da, dreht sich schon viel im Kreis…fast den gleichen Fredl haben wir erst vor kurzem gehabt.

Da prallen wiedermal allerseits festzementierte Meinungen aufeinander.

…endet in meist in :rage: :sob: :hushed: :face_with_diagonal_mouth: :cold_face:

na gut, dann los…

Ich bin für ein allgemeines Rauchverbot!! :grin: :grin: