Veranstaltung: Motorradweihe am 21.04.2012

Forumsdiskussion zur Veranstaltung:

Motorradweihe
4300 St.Valentin/Rems, 21.04.2012

Veranstalter:
pythonia



Nähere Informationen unter: http://www.1000ps.at/termine_detail.asp?id=10379

gell pillitant,
so zrugg zu dir,manieren hast etwa koane,weil wann ma wo einegeht sagt ma wennigstens servus,griass eich,moin etc.
motorradweihe,sagst do a nit griss di,wann a paar kemmen ???
noch a frag,wieoft besuchst du im schnitt eine heilige messe ???
für mich kann ich sagen,zu ana taufe,hochzeit und beerdigung…
so und wiso soll ich mein motorrad weihen lassen ???
hengts da komplett aus ???
und jetzt kannst mit mir onfangen zudiskutieren

sigst Silli Opa-jezn hostas scho selba Gschnoit wos da für Habara rumlaafn gell :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

Lg Pilli-Tant :grin:

silli bisch du nit im heiligen tirol dahoam do brauchs,t a nit öffter in die kirch geh ggggg

Der Reinerlös wird für caritative Zwecke verwendet! In den beiden letzten Jahren konnten jeweils € 3.000,- gespendet werden, was die Empfänger überaus gefreut hat!!

würd mi a freun gggg

oba des is a gonz a deppata ,sagt nit grias di und will anfangen zum diskutieren,
wann a des in am gostheisse,kneippen,beiz oda a würstelstandl probiert,
griaggt a a watschen das sich seine ohrwaschel im dreieck drahen.
oba a fragerl noch, :grin:
du hast ja an bessanan draht nach oben,lasst du deine achterln weihen,na nit so wia da pforra mit dem wein ???
lg silli opa

jo silli do hast e recht miassma eam amoi as plattln beibringa gggg :grin: :grin:

sog ma amoi a so, Berührungsängste zum Himmipapa, hob i no Nie ghabt, und auch ned zu den Vertretern dessn auf Unsana Scheenan Wöld, :grin: Sicha gabs und gibts da a Menge Schurkn, Di sich da Gscheid auf Kosten Anderer ins Fäustal lachn…Aber Die erkennt ma eh glei waun ma sich mit Dem Thema üwahaupt Beschäftigen will. Irgendwann vor 20 zg Joahr woar i a amal auf so ana Weihe, und so schlecht fand i Die Gschicht a need…was solls Jeda wia Er will. Wos i oba üwahaupt ned mog saind De Bigottn, wast in da Friah De Kinda Schlogn daunn ind Kirch gehn, und am Obnd De Oide in Mistkibi tretn, :rage: Jo soichane Hass ich :sob:, und bin froh dass i ned Viel von Denan kenn :face_with_diagonal_mouth:

Lg Pg

im scheinheiligen tirol,darfst wannst koa mitglied in dem verein bist,
i hab mei mitgliedschaft vor 30 jahr gekündigt, :grin:
nit öfta eine in de kirchen :grin:
:grin:
habens ma gesagt, obs stimmt woass i nitta,weil bin ja nimma dabei.

Liebe Biker, liebe Biker-Bräute, liebe Freunde und Interessierte!!

na da werden sich die damen im forum aber freuen ,wann sie als bräute angesehen werden,
aber da erkennt ma woll, was da für umgangssprache herscht.
lg silli aus da olm,wo da pfarrer nit auffi kimmt

des passt eh a so und ist a nit der grund,warum ma der fredel ersteller eher unsympatisch umma kummt.
i hab ja einige aus diversen motorradforen kennen gelernt,
und mei erfahrung is de,das die sympatischeren in den foren auch im realen leben so sind,
anderst is aber a gefahren a paar wenniger sympatische haben sich eben als solche im realen leben …na ja koa verbessung der sympatie :grin:
:grin:
lg silli

i hab da koane guaten erfahrungen,i war 2x in zams auf so aner weihe,des 1x habens mich auf da strassen abgstopt
und de 2x bin i freiwillig ganggen.
na ja…was soll i sagen…jedes mal hats mich kurz darauf in de botanik gschlagen…
sicherheitshalber bleib i jetzt solchen veranstaltungen fern :smiling_face:
lg silli

 
der Priester, des ist leider alle Jahre das gleiche Wortspielgefecht, geht in die Katzenköpf einfach nita eini!