Eine der größten Stimmen

… die ich jemals gehört habe ist gestern Nachmittag verstorben.

Trauer um Musik-Diva - Whitney Houston im Alter von 48 Jahren in L.A. gestorben | krone.at

Wie viele haben versucht diese Stimme nachzuahmen, gerade bei diesem Lied und sind dabei kläglich gescheitert.

Whitney Houston - I Will Always Love You - Lyrics - YouTube

Ruhe in Frieden

Habs grad gelesn!

Guate Stimme und sehr erfolgreich!
I wor zwor nie a „Fan“, oba Respekt für ihr Talent hob I trotzdem imma ghobt!

Warum se wohl gsturbn is?

Fan woar i a kana… owa a Stimm hod se wirklich g’hobt und a guata Hos woar se aaah!

Wohl mit irgendwos iwatriebn… oda de Innarein hobn anfoch noch de laungan Joahr missbrauch nimma mitgmocht… schod um sie!

Vielleicht, weil ihr persönlicher Bodyguard aus ihr’m Leben ausg’stiegn is ;-?

Des is noch zu fruah, oba trotzdem net unlustich! ;D

wie hot a berühmter österreicher moi gsogt… die leit wern mi erst wieder ganz lieb habn, wenn i ganz tot bin.

greeeeeeeez, ich

sers whitney - und griass ma die etta - de is nämli a leider erst kürzlich gstorben… :cry:

sehr schade um sie!
Ist leider oft, das grade die großen Talente ein nicht so schönes Schicksal haben…

… san hoid a Orsch Kombination.

des scheiß Koki, woar schuld :cold_face:

woas scho von wos i red :wink:

Aba Egal Ruhe in Friedn Withney, da Himmipapa wird Dir Dein zustehenden Platz sicha zuweisn :wink:

für mich gsegn hast sicha a Menge Freud aufd Welt gebracht durch Deine Lida :wink:

Lg Pg

aufm Weg zum Vadientn Himmi gib i Dir no a Berufskolegin Deinaseits mit…
Die auch a Guate Stimme hat…Daher Allein bist Nedamal waunst Gstorbn bist :grin: :grin:

These are the days of our lives. - YouTube

ma scho dabei sind bei Seyna Ankündigung dann soit ma des nit Vagessn,
und obwohl a in Wean im Spital woar, und ich Ihn nicht sondalch Musikmäßig mag …Des hoda Trotzdem Guat gmocht

Queen & George Michael - Somebody To Love (Subtitulada) - YouTube

Lg Pg

wenn ma schon Dabei saind ois Stoametz, dem Jegliche Trauer sicha nicht unbekannt
dann auch in würde und Gerechtigkeit :smiling_face:
weyl i find des hods Vadient…

- YouTube

Lg Pg

warum ich den Knopfla gern mag ist einfach Erklärt, weyl Er mich mit seyna Musik Direkt erreicht, und ned Die Umwege, üba des Übliche Gschwafel, Der Anderen Zeitgenossen macht :grin:

Also dann kann ich Genauso drauf scheissn ob Sich hier wer Neu Anmeldet Nur um seyne Doktor Arbeit ferig zu schreibn , Nur mir daun im Nachhinein zu erklärn wosa für a Tolla Hecht ist…ich hasse sicha koane Jungen< woars selba mal…Aba ich hasse Ihre Respektlosigkeit :cold_face:

Lg Pg