Frevel

ist manchmal lediglich ein Kosewort :cold_face: :cold_face: :cold_face: :cold_face: :cold_face: :cold_face: :cold_face:

BMW S1000RR Custombike von Mytle West - weltweit erste mit 360er Reifen

Maunchn kearat vabotn so a Eisn z’kaufn! :rage:

wenigstens hot der motor gnua power damit er den dickn roafn dazaht :grin:

greeeeeeez, ich

 
geh, was hast denn herr inspekta
 
ist ja eh nur a bä äm wä und ollas typisiert :grin:
 
frevel warat sowas mit ana kawa :wink: :wink: :wink:
 
lg
 
chris

in Wirklichkeit gifst Di nur, dass da der net auf da Stroßn begegnt und Du an komplettn Block ausschreibn kaunnst. :eyes: :grin: :grin: :grin:

Warum regst du dich auf? Ist ja nur eine Berlinerin? :eyes:

Wen interessierts, wurde ja kein schönes Motorrad verschandelt. :eyes: :wink:

Zockst Du eigentlich dort ‚drüben‘ ? wintaa iiis … ;-?

lp

…is owa a net wurn!!! hom’s bei de „customeisa“ ka göd mehr fiar zwa gleiche scheinwerfa g’hobt? und net ausreichend plastik, daß de schiache schwul-guidene kettn vasteckn kennan hom??? :sob: :sob: :sob:
 
is im orschinol scho schiach, owa daß no schiach geht, het i ma net denkt… do is sogur mei guidfligal sche dagegn… :grin: :grin: :grin:

Du noch einmal goldene Kette is voll schwul, kriegst Du Watsche mit Füß. :rage: :wink:

http://bestofthe80s.files.wordpress.com/2011/11/mr-t-real_2.jpg

i hob net gwußt, daß du daumois de hauptruin kriagt host… owa sei ma net bes, a guidane kettn so laung zaht, des is jo wirkli schwul, oda? du hostas wenigstns zwöf moi umman hois gwicklt…

war noch bevor ich über die Risiken exzessiver Nutzung von Sonnenbänken aufgeklärt wurde. :eyes: :wink:

 
do gehst in a sol… sol… na, sog scho… soluroium??? :eyes: :dizzy_face: :cry: solarium??? :eyes: :cry: :dizzy_face:

zwischenzeitig bin i draufkumman, dass i a Naturschönheit bin. :wink:

Ich stöbere hin und wieder auf dieser Seite, weil sich manch Kurioses, aber auch Sehenswertes findet bzw. wiederfindet, wie zB

Epic: Valentino Rossi vs. Jorge Lorenzo Battle: Barcelona 2009 BIS zum Ende kucken - HAMMER GEIL!

I was des scho länga :grin: :grin: :grin:

ich würde eine S 1000 RR nicht aus meiner Garage stoßen :wink:

und i würd’s um nix in meine einestölln… :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses:
 
na, de letzten schenan bajuwarischen worn de r100gs in schworz-göb und de r1200c in beige, ois nochher wor … igitt!!! :sob: :sob: :sob: (mein meinung… und de is unvakäuflich!)

DES woar jo wohl des ollergeilste ever!!!

Waunn sich des da Rossi noch dera vamuarkstn Ducotn Saison aunschaut, kummt earm sicherlich des :cry:!

… do ned ois Schlochtkreiza Schafääär iwa Spurtmowed lästan… zefix hä!!!

I woas ehhh… is glei z’weng Chrom draunn, sinnst taugats da vielleicht ehhh :wink: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

du host echt no an chrom aun mein kreiza gsegn??? wo??? des muaß i a segn… :grin: :grin: :grin: