Herrschoftn bitte vazeihts ma

… 20.000 moi bin i eich auf die Eier gangan … 20.000 moi unnädige Mödungen und sinnbefreite Beiträg … 20.000 moi nur worme Luft wie da Wühöm immer sogt und wists wos ? recht hod a :grin: :grin: :grin:

Oisdaunn … auf de nächsn 20.000 :wink:

Eicha Gerry siebzehnnuizwa ! :wink:

da Willi ? is des ned in wirklichkeit der Wolfi ?

komisch, des mit der luft sogt er zu mir a immer, wenn des der is, den I maan - aber erst, seit ich mit dir zum schreiben angfangen hab, vorher hat er mi hofiert … hat der a freindin ?  - I glaub, der is eigentlich a luftballon und immer knapp vorm platzen … :wink:

herr gerry - nach de 20 tsd einsätzen im feindesland miassat 1000ps eigentli a neiche tastatur springen lossn… :grin: :grin:

 
dafia kriagst a belohnung. passend zu deine göbn sockn und zur göbn unterhosn :wink: :wink:

muaß heitzutog sicha nimma sei. :dizzy_face:

Do gibts sicha a in der Gräß wos beim Bständig. :eyes: :wink:

sogt da des?
du bist a chatter und ka motorradlfohra :wink: :grin:

Wir verzeihen nichts! :face_with_diagonal_mouth:

 
bist du fertig :eyes:
 
hab momentan gmant, du hast an moralischen kriagt
 
schreck mi net so :grin:
 
 
chris
 
 

 
was soll das :eyes:
 
mir ham gsagt, kane deppaten andeutungen mehr über sein SAUradl oder kreisverkehrsprobleme :rage:
 
also beherrschen sie sich ihnen :wink:
 
chris
 
 

do host a schene fuhrgob vurglegt!!! do muaß i mi fost aunstrengan und nochdenkn, sunst schoff i des vur da pensionierung neama… :wink: :grin: :sunglasses:

Wenn man sonst nichts hat im Leben !

Passt schon !

Hier noch eine Beschreibung des durchschnittlichen Mitglieds der Vienna Blue Wings.

Copyright by Holger Aue.

 
 da kenn ich mich noch aus :grin:
 

 
dafür benötige ich eine kurze unterweisung, wenn leicht möglich :wink: :smiling_face:

Hier noch eine Beschreibung eines speziellen Schweizers.

auch dazu bedarfs einer gewissen Sturheit (Ausdauer) obs Loorber auch gibt weiß ich nicht!

mir ham gsagt, kane deppaten andeutungen mehr über sein SAUradl
 
brodelt bis in die eiermark, das vg user sich diesbezüglich
total verändern möchte… :grin: 
 
 
 
 

Na, damit kann ich nicht gemeint sein, der Auspuff hat gar ja kein Loch. :eyes: :wink: :grin: :sunglasses:

… und dass die Schweiz jetzt Witzerland sein soll, dass muss man mir auch noch erklären, Schweizer gelten ja eh als die Leute in Europa, die zum Lachen in den Keller gehen. :wink:

@SirGalahad:
Aber die Korsen waren bei Asterix wesentlich schweigsamer. Vor allem was die Frauen angeht. :grin:
Und du hast recht, offenbar hat Holger Aue wirklich in Motomania Band 5 die Vienna Blue Wings zum Vorbild genommen. Habe gar nicht gewusst, dass ein Deutscher wegen der 125er Szene sich nach Wien bequemt? :eyes:

kaunn daunn owa leida nimma in der Weanahittn stottfindn. :dizzy_face:

Wia stöllst da vua, dass de Pfeifferln de Steigung bis zu dem Hochplateau pockn soin? :eyes: :wink:

woa da pille ned aa scho duat obm mit sein radl oder isser auf an wüdschweinruckn auffegrittn … ;-?

Da sieht man einmal mehr, wie schnell die Gerüchteküche Fakten verdreht …:frowning:

… und wia bist’ die 12% Steigung auffe kumman ;-?