Jetzt

habe ich irgendwo gelesen (oder gehört, weiß ich nimmer) dass den Frauen der Sex ebenso wichtig ist wie das essen. (Habe mir das eh fast so gedacht).
Nur frage ich mich jetzt natürlich:
Wozu strudeln wir uns immer so ab um zum Schuss zu kommen?
Brauchen wir ja nur zu sitzen und zu warten, sie kommen ja von selbst, einkaufen gehen sie ja auch wenn sie Hunger bekommen?

Gruss Sigi

…wast no imma nit das se liaba essn als sex hobn…zumindast anige…

wenn i schau, wie oft die damen ins fertiggerichtregal greifen, dann muss einem des ja jetzt net ermutigen, des als positiv zu bewerten… :grin: :grin: :grin:

…des hätt i a scho beobachtet :grin:
traurig oba wahr…

lg

…des problem hätt i nit wissentlich ghobt :grin:
wo treibst di denn uma sog amoi…zzzz :wink:
lg

dann kannst das immer noch umdrehen - so frei nach dem motto: beiss scho amoi in polster i geh trocken eini… :grin:

schwester jo… :wink: :grin:

host gmerkt? kummt nix nach… :grin: :grin: :grin:

i bin a voll emanzipierter mann - i brauch koa frau zum putzen, bügeln, waschen, kochen…

…wenn i net jemanden brauchen tät, der mi herumkommandiert, hätt i a kane… :grin: :grin: :grin:

da gibt es noch so einige „Frauen-nicht-versteher“ wie mich herinnen.
Aber wie sagte schon Goethe (ich glaub der wars): Frauen kann man nicht verstehen, nur lieben.

Gruss Sigi

hab i a glick das i nit emanzipiert bin :smiling_face:
…aba herumkomandieren tuat´s mi zeitenweisse schon :cry:

bey solch Gedanken empfehle ich , sich Schleunigst in an Guatn Bruda Orden einzuschleusen :smiling_face:, weyl dortn Denkns andasdrumm, zb Wer Des Rosettal des Joahres wird…

und dann beim Kotius Irgendwas :grin:, in De Zimmadeckn zum Starrn um de Spinnwebn zum zähln brauch i a nimma, Ois scho da gwen in da Weltgschicht und imma noch Existent :smiling_face: :grin: :grin:

Lg Pg

Ääähem Gaunz wos Andares :eyes: hod De Deinige zufällig a a Hibsche Schwesta? :sunglasses:
weyl mir warads grod irrsinnig Faad im Schädl , und mei Whg gheert a No Putzt :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

weyl , entweda Schiarch oda scho vagebn, Gell :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

sichst :smiling_face: a Jeds Kriagt wos Es vadient hod :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

wenn ma scho beim Weibschn Schmusekursal sind, daunn gibts a Die Passende Schallmmeierrei dazua--------- :smiling_face: :grin:

- YouTube

(Nana ned an Phil ,Aerosmith woar gmant) :grin:

da Oide Gourmet :grin: , hods sich scho Hergedichtet ghobt wias grod braucht :grin:, und a Kost faechta woara sicha a need :smiling_face: :sunglasses: :grin:

Lg Pg

… in unsan Oita nimma !

Essen ist der Sex des Alters und daher … jo du kaunnst ruhig sitzen bleim … :wink: