Kaffee vs Energy Drink ...

Hat vielleicht wer gerade den Pro7 Test bezüglich Energy Drinks gesehen ???  :wink:

Instinktiv hab ich es geahnt … mein Kaffee mit Zucker hat die größte Leistungssteigerung gebracht und die Dosen mit dem grauslichn Zuckersprudel löst praktisch maximal beim ungeöffneten einführen in den Anus was aus.

Taurin das laut 90% der Trinker von diesen Saftln aus Stiereiern gewonnen wird kam FRÜHER MAL aus der Galle der OCHSEN !!! :grin: Was ein Stier und was ein Ochse ist weiß hoffentlich jeder  :grin: :grin: :grin: Heute wird der Schmurgaz sowieso chemisch produziert.

Also dann … hau weg die Scheisse  :wink:

als beamter hab ich schließlich kaffee in den adern :grin:

… und ausserdem natürlich und a bissi Zucker (in kleinen Mengen) bringt a kan um, im Gegenteil …  :wink:

Mir taugt des weil ja so viele glauben des is a Wunderwaffe wie da 100er Sprundl in da Reibm.

LieGrü

oiso i glaub weder noch, und zucker oder pille hau i ma a ned ins häferl, des mocht plüschig…hehe

p.s. Des punkterl is extra fia di gerry :grin:

… bei dein Job warad ned wirklich praktisch ha ?  :grin: :grin:

Und 4 des Punktal … :rage: DANKE ! :wink:

zumindest ned no plüschiger ois i eh scho bin :eyes: :wink:

Was könnte er meinen? :eyes:

Es gibt Jobs, do kaunnst auzahn wia a Ochs und bist trotzdem stier. :dizzy_face:

Du kaunnst meschugge sei wia a Ochs und trotzdem daham den Stier markiern. :cold_face:

A deppata Ochs kaun obgstiert werden. :sunglasses:

Fragen über Fragen. :worried:

des dad i oba ned weyl daun warad Beides Gscheid Ungenießbar

… a so a Sau !!! :wink:

Wo du himakierst is dei Bier oba los de Viecher ausn Schpü :grin:

:wink: Brav sei … sunst kummt de Polizei

passt eh hobn Onki Mervin eh scho laung nimma gsegn :grin:

Lg Pg

Aber dieses Wissen hättest nicht unbedingt den Pro7 anschauen müssen, das sagt einen doch der Hausverstand!

Diese „Energy Drinks“ haun’ dir mir den Zuckerspiegel in den Höhe und nach kurzer Zeit geht’s wieder runter, aber wie.
Ist eigentlich das gleiche wie wenn Du dir ein Packerl Traubenzucker reinhaust, da denkst Du dir du reißt die Welt zsammen - aber nur für 10 Minuten … :grin: :grin: :grin:

lg gs

im katzenfutter drin,und macht de ormen katzerln
wisk (a)y(s) abhängig ???
na na mei katz grieaggt des gift nitta,
und i a nit :smiling_face: deshalb trink i weder kaffe noch energydrinks
mfg

verbullte zeugs sowieso nicht in den kadaver - daher kaffee

und ausserdem is der kaffee viel günstiger…
[link]http://www.meinlamgraben.at/Page.aspx?target=158241[/link]
:grin: :grin: :grin:

 
 
 
host denn Du gor kan Gschmockn? :cold_face: :wink:
 
[image]http://www.chemie-im-alltag.de/articles/0006/kopiluwakmovie.gif[/image]

geh - nanananaaaa - des is nur schickimicki… :grin:

i hob zwa kotzen daham und glaub ma - des wos do unterm schwaf aussikummt, des willst weder trinken no essen… :grin: :grin:

hehehe … ist bei mir genau so … Kaffee ist doch das einzig wahre :smiley:

Und er hält sicher auch einen Fleckenmusang.  :eyes:

Fleckenmusang – Wikipedia

 
 
 
Bekaunnta vo mir hot se a Zeit laung an „Mustang“ ghoitn - gegen end wor der scho ziemlich „fleckig“ (Rost). :wink: