Bitte um eure Hilfe ... kann mich nicht

… entscheiden:

Heute ist Sonntag - Badetag bei den Gerrys. Da lässt ma mei Frau immer mehr Wasser in die Wanne damit auch das Spatzi nass wird.
In der Küche stehen hingegen noch die Mittags Fleischlaberln und des restliche Erdapfepiree. Was würdet ihr tun ???

Zerscht essn oder zerscht boona ???

Danke für eure ernst gemeinten Ratschläge.
Der Gerry

… essen.

1.) Brauchst daunn weniga Wossa wäu Du sölba mehr Volumen host. :eyes:
2.) Hättst jo eh ka ruhige Minutn in da Bodwaun wauns waast, daß de Labaln in da Kuchl stengan … :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

do spricht a gewisses potenzial an erfahrung - dem kann ma net wiedersprechen.

zerscht essen und dann baden - dann kriagst a glei die bröseln ausm bauchnabel…und di druckts besser in die wann eini - was wiederum noch bessere verdrängung gewährleistet - somit weniger wasser benötigt wird…

…es sei denn, dass fleischlaberln a gewisse aphrodisierende wirkung auf di haben. oiso mit ana errektion brauchast dann unter umständen mehr wasser fürs spatzerl…

und im allgemeinen hab ich ohnehin eine eigene theorie dazu. es muss eine verbindung zwischen spatzerl und bauchnabel geben. sowas wie eine sehne oder so, was zur folge hat, dass, wenn´s dir die wampen aussidruckt diese sehne automatisch des zumpferl einiziagt. deswegen sieht man den kerl do unten mit zunehmendem baucherl net so guat.

diese theorie würde auch für die variante zerst essen sprechen… :grin: :grin:

de Fleischlaberl mit in de Badewann nehma , da kannst de Bresln vertuschen und wanns hart san kaunst as in da Sauce eiwacken, mahlzeit, und notfalls kannst das wo hinstecken und an Döner draus machen  rofl
 
greez

:grin: :grin: :grin: auch a guates argument…

beste   ggggggggggggggggg

oiso du mochst des so: DU gehst bodn, und I werd mi daweil um die labaln kümmern :wink: :grin: :grin: :grin: :grin: :sunglasses:

warad des a deal?

greeeeeeeeez, ich

(um missverständnissen vorzubeugen –> i will nur, dassd im frühling wieder ins gwandl passt :wink:)

Du mochsd foigendes:

1.) Wossa eilossn
2.) A Brettl organisieren
3.) Loabeln, Biree, Solod, mehrere Bier und Öffner ins Bod sherpan
4.) Einesetzn
5.) Brettl quer über de Waunna legn
6.) Essen und Trinken draufstön
7.) Bier aufreissn
8.) Essen
9.) Etwaige UNterwasserangriffe durch abfeuern mehrerer Torpedos bekämpfen
10.) Zweites Bier aufreissen

Dr. Pezi

nennt se des faschierter Braten, des andere is sicher ned so groß dass kan Platz hat, alter Angeber.  fg
 
lg

a scho in dem Alter wost sagst da kann i glei arbeiten gehn, Faulsack antreten hats ghasen, hop auffe mit dir   muahahahahahahahaha
 
lg

sunst fangst no zum schwitzen an, is jo ekelig, und sicherheishalberhast dein Froteepyjama an und damit jo nix passiert de lange Feinrippgattinger von da Mama Zweinachten, is oba eh a weiße und ka bastelhellblaue fürs Burli  rofl 
 
duckundrenn
 
greez

gesetzten Alter is des alles erlaubt, waßt eh regelmäßig is  Weihnachten Neujahr Geburtstag, oba so knapp drei Termine hintereinand da bist scho schwer herzinfarkt Gefährdet, und übrigens Ostern zählt ned des is unregelmäßig, fia di trotzdem schlimm weil da nagt de Pumpen schwer drann  fg
 
lg

… muss sich widerum im Körperinneren (also ich tipp aufs EierSACKERL) eine Art Umlenkrolle geben die diesen Vorgang optimiert. Wampe raus - Spatzerl rein … logisch wenn ma so nochdenkt :grin: :grin: :grin:

… wenn i in da Bodewaunn sitz hod mein Weibal leida kan Plotz mehr nem mit … oiso nix mit Döner :wink: :grin:

… okay weu es is beides erledigt und des ANE Lawal kaunnst da gern ohhoin kumma  :grin: :grin: :grin:fois si des auszoid …

… des moch i näxtn Sonntog wenn i wieder mit bodn draunn bin … .werd eich Büda mochn … :grin: :grin: :grin:

:grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

… du host jo ka Auhnung wos i midmoch Ernstl  :grin: :grin: :grin:

… a Marathon ??? Es is hoibaneine - i bin frisch gwoschn und vapflegt … do wer i mi jetzt austrenge nau sicher …  :grin: :grin: :grin: 

… du kaunnst doch so ned meine Schlofgwohnheitn preisgem heast  :grin: :grin: :grin:

Feinripp + Huber Trikot … what else ??? :smiling_face: soll i mitn Ritznputza schloffn ?? des is jo eklig heast :wink:

na na in mien Oita … ruhiges Lem, kane großn Aufregungan, reglmäßig oba ned zu oft Sex … gsund essn … :wink:
vü Mopedfohrn und 60 Stund hackln jede Wochn :rage:

Sats es aum Freitog in Wienersdorf ???