i hab da was gfunden... (vid)

es war vor langer, langer zeit,
an einem wunderschönen frühsommertag im jahre 2009.
da trafen sich 4 1000Psler um über den sinn ihres hobbys zu sinnieren.

daraus entstand …no-na-ned… ein video :sunglasses:

Toyota Mr2 vs Motorräder Bikes / Mr2 2.0 16v GTI SW 20 vs GSXR & ZX12R - YouTube

wer will, darfs anschaun und danach tipps abgeben wer denn die 4 user waren :smiling_face:
auflösung gibts später :grin:

greeeeeeeeeez + viel spass

des is Pippi ofach, Des is da Mervin, und da Pilli, auf Züvülstreifn :smiling_face: :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

wäul da pilli und da herr pozilei woan NIT mit :grin:

greeeeeeeeeez, ich

Doch :wink: muaßt Nur Genauer schaun :smiling_face:, Die zwoa hobn Natirli Die Natürlichen Tarnmeeglichkeitn wia Bam , Streicha, und Leidplankln :grin: perfekt ausgnutz :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

Lg Pg

nau servas - die herrschoften liegen jo auf der strassen rum, als ob sie an gebetsteppich in die schulterpolsterln eingstrickt hätten…do schau i owa… :grin:

is des de strecken von hof nach donnerskirchen umme?

:grin: :grin:, scheiss mi au …
 
Des haßt, wenns ihr a Togestour mochts brauchst defacto nur 3 Minutn füma und des immer und immer wieder zaumschneidn ??? :grin: :grin: :grin: …
Do kennt i mit meiner oidn Pentax Optio a no mitredn … :wink: :grin:
 
LieGrü
da Onkl Gerry

nein. hof-donnerskirchen is aber ned weit weg davon :wink:

Habts herausgefunden, welches
Spital die schöneren Einläufe verabreicht? :grin: :grin: :grin:

Dr. Pezi

 
 
nochdem i söwa 2 MR-2 hinta mir hob - amoi „Karl den kantigen“ und aunschließend den „Matchbox-Ferrari“ - tuat ma des richtig weh. :dizzy_face:
 
Wer sitzt denn do hintam Volau? A Frisör? :eyes:
 
Noch Kaisastabruch kaunn ma mit an Kojota zügiga iwasetzn. :cold_face: :wink:

schad - ich dacht ich hätts am gebüsch erkannt… :grin:
:grin:

 
 
bei den in dem Video erkennbaren wäldlichen Kahlstellen handelt es sich um Rodungen, die einfach durch die Bewirtschaftung entstanden sind und nicht, wie von Dir irrtümlich angenommen, um „Mayersche-Einschlag-Schneisen“. :eyes:

…aha und wo isser jetzt da herr mayer? vielleicht in brasilien regenwald ernten, damit die saison net durch de paar schneeflankerln beschmutzt wird?

Die Stercke ist eh klar.
Die 2 Fahrer eigentlich auch.
Nur bei den 2 Autofahrern muß ich passen.
Das Auto ist aber eh brav gerollt :smiling_face:
Das Vidoe benutzt du sicher um deien Linienwahl zu verbessern.
Für den Autofahrer hab ich schon eine ideeeeeeeee.
 

… Wiesel Zug wenn a in Neistodt wendet … und in Wien und in Neustodt und in Wien und in …

Jetzt was i erscht warum de Buama immer so paff san wenn noch Lunz aum See mitdirfn … :wink:

na, der hot nur an grindigen 150 ps saug mr2. und der is nur mitm käfig gfoan, weil er kurz vorher vom mopped gschossn wurde. (mit an BääMWä)

greeeeeeez, ich

heite war i arbeiten. damit i ma mei mopped boid wieder anmelden kann :sunglasses:

blädsinn, is eh angmeldet :grin:

greeeeeez, ich

aber du darfst gern auch namen nennen. ich sag dann richtig oder falsch :smiling_face:
greeeeeez, ich

… und an klärendn Telefonat … bei 3:32 is eigentlich ois klor …

… weiße 12er Gurkn mit an bummelign Pilotn aum heulichn Berg ??? M.A.D. 42x2 :wink: (tschuidige) :smiling_face:
… 100er Nogl auf ana simahoiba Gixxn … MAYA noch vor sein great Polylemma :smiling_face:
… um erhlich zu sein … den Wurzlinga hätt i nimma erkaunnt. Erschtns fohr der a Eisn des i nie bei eam gsehgn hob … nau und zwotns … hod der Purche heite 50 Tonnen weniger :wink:

Der Autofohra wird sein Schein erscht gmocht haum ODA es hod eam kana von eich Gfrastsackln gsogt dass so a Krachyota gaunz flott bewegt wern derf …

Also … wos lernst draus Peterlein ??? Fohr liaba mehr mit da Onki Gerry Partie weu do tuat da daunn aufd N8 nix weh weh und du brauchst kan Einlauf … :grin:

Auf boid mei Freind.

da kroyotawetzer is da NINJANDI der da a halbes jahr vorher a begegnung der 3tten art mit an M (öchtegern)3 ghabt hat, wia er no auf da R6 gsessn is.

somit no a wengal handzahm unterwegs gwesn :sunglasses:

ois kloa?

greeeeeeeeeez, ich

„die“ MR2? :cold_face:

Außadem worn des 156 Gigara und dafür is der sogor sehr, sehr prav marschiert. :smiling_face: