Spontanes Schweinsbraterl

bin am überlegen, ein spontanes schweins-braterl zu machn.
ziel: extreme sattwerdung mit anschliessenden sodbrandus enormus (auchtung - WINTERESSEN! sollt aber wurscht sein )
will ißt mit?

angerichtet wird gegen 12:30 in wiener/neudorf - nebst knödel und kraut.

greeeeez er

:rage: :rage: :rage: :rage: :rage:
des geht sich nit aus
:rage: :rage: :rage: :rage: :rage:
und i an hunga
:rage: :rage: :rage: :rage: :rage:

… ändat da Maia sei Routn und Du host an Fressa mehr am Hois … :eyes:

mit Dir :cold_face:, weyl des host scho in da Friah gwusst, und Nur weilst a Oida Gierschlund bist, so spät gepostet, dass jo kana kummt :eyes: :grin: :grin: :grin:

Lg da Vielfrass :grin:

… do warads eh nitta sott gwordn …  :grin: :grin: :grin:

… Gäste ein nur … da Maya ??? Na do host recht … i hoid liaba de Papm bevor der des lest …

:smiling_face:

… hob is schon gestern beim Merkur gwußt weil ich leider vor der Haustüre kane Nutzscherln ummadumrenna hod dean ich den Blutza eihaun kennt … ui ui … des der i jo gorned schreim weil des is jo zu brutal  :grin: :grin: :grin:

Wenn da Herrgott gwoit hätt dass ma kan Fleisch essn warad ma mit ana Kauleistn aus Kautschuk aufd Wöd keaman … nit ? :wink: MOIZEIT !!!

Oba … i könnt da jo eigentlich a Stickerl mitnehma murgn … zum vakoschtn ??? :wink:

sigst i hob Die Hoffnung eh nie aufgebn ghobt dass Du a amoi a Gscheide Idee host :grin: :grin: :grin:

Jaja bin schon weeech :grin:…zumindast bis Murgn :sunglasses: :grin:

is jo schon guad … is eh schon im Tappa Gschirl  :wink:

döss schaut oba sauguat aus…
des bier is a bisselle kloan :grin:
aba kann ma ja mehrere trinken
mahlzeit

Sehe die Schwachstelle auch beim Bier. Da gibt es besseres, oderrrr Herr Gerry? :face_with_diagonal_mouth: :eyes:

:wink: :grin:

Silli & Rochus, es Banausn :grin: , dös Bier is in dem Foi jo a nit zum sauffn , sondan zum Dribaschittn, aufn Brotn so wia sich des nach Ur-Boarischa art a gheert :smiling_face:

Tztztzzzz…Unmeeglich seits heite wida :grin:

Lg Pg

Meinst du, mit einem mittelklassigen Bier gibt es einen erstklassigen Braten? :eyes: :wink: :grin:

… meins  :wink: Ich trink Wiescherlburger Gold.

Hab meinem Nachbarn die Rollerfelgen verchromen lassen und als kleines Danke is er mit ana Palettn Schwechater rübergekommen … da sagt man nicht nein und da Freu Gerry schmeckts aber das ist kein Maßstab … die trinkt auch Gösser. :wink:

… unser Pilli … ein echter Gur Mäh … :wink: Richtig, das war in dem Fall zum verfeinern :smiling_face: hick …

Ich reiss mich ja weniger ums Fleisch wenn der Saft ned sooooooo guad warad :grin: :grin: :grin:

Nähreres siehe POST # 15 an den GurrMäh Pilgrant der Erschte !

… ob ich im Sommer wenn du bei uns bist nicht besser auch so ein Schweinderl zerleg …  :wink: … Gulasch is eher a Winteressn aber ein mageres zartes Bauchfleischerl … :grin: :grin: :grin: … i werd dich schon aufpapperln dass dich deine Ötern nur mehr aun die Schuachbandln erkennen … :wink:

die dame hat geschmack,…zumindest kulinarisch :grin:
also i mags a nit ungern des schwechata,gösser is gewöhnungsbedürftig aba a guat :smiling_face:
mei letzte baustell war auf starkenberg,is in tarrenz ,anscheinend brauen de
ÖSTERREICH´s  MEIST PRÄMIERTES BIER
lg silli

http://www.starkenberg.at/

ich meine Du Barbar :grin:

Merke: :smiling_face: Um so Hochklassiker, woar einst De Oarme Sau, umso Unwichtiga isch desch Gerschtnsaftl, vaschtescht :eyes: :grin: :grin: :grin:

oba bei Eich Diebischn Berggsindl, amoi a Bissale Kultur eini zum Bringan, isch Schia Unmeeglich :dizzy_face: :grin:

Lg Pg

und woher wuist Du des jezn so genau wissn,? wosd doch eh wia imma auf Baustelln de Händ , und a es Goschal Voi ghabt host mit de Gstangltn PU-Schaum Bixn :grin: :grin: :grin:

Lg Pg