Nix mehr

Danke Euch Allen :grin:

Nur noch Sau Preissn untawegs :cold_face:

 
deine freunde zu vergrämen
nebenbei ist das fast das gesamte AKTIVE forum bist sicher dass du nicht gesteinigt werden willst

war da Olpo, er hat des Forum verlassen weil alle so gemein zu erm warn, und sein eigenes Forum gemacht :slight_smile:

verbesserst mei RATING auf „x“ wenn i da versprich, daß i di nimmer wegen deim klan kolben aufzieag und des versprechen a in meiner verfassung verankert? :eyes:

Excuise ma :grin: , oba Natirli hob i Den Anen oda Ondan auf dera Listn vagessn, Die eintragung wird aber laufend nachgeholt :smiling_face: So ist des hoid bei Selbsternannten RATING AGENTUREN, weyl De mochen des bestimmt a aso :grin:

Lg Pg

warats mir net wert - do nimm i gern ***** in Kauf. :grin: :grin: :grin:

hehe… ober uprating hob i jetzt kriagt. jetzt kaun i wieder gas gem!

ma, danke für des uprating, aber i hab nu net genau begriffen wos ma des jetzt bringt…

kriag i dafür beim mäci an rabatt?

Sui des i sein?
KLE wär a starkes Indiz, aber i hob kan Klapphelm. Den kaun i mir net leistn. :worried:

Da host :wink:

Da erste Platz is a Sprochkurs in Hanover beim Kellawirtn

da Zweite Platz, is Heisl Putzn in da Tussiklinik zu Eggnburg, und da Dritte Platz, is 20 zig Joahr Zwangs Achtal foahrn.

Lg Pg

Sorry na des bist ned Du :wink: , weyl Du host Natirli an Gaunz an Eiganen Listnplatz :grin: :grin: :grin:, zumindast ab Jetzt :grin:

…na…muas i mi jetz eingrobn oda gor des lond verlossn…? :wink: :grin:

hobs gwusst, dass des sowos ähnliches sei muass. :grin:

Und, wia laung muasst no owibiagn, noch Deine Bronzanen? :eyes:

Jo Daun :eyes:
kimmst zu mir, nach Wean, do kenn ma Uns nocha den Watschnbam teiln, Der bald umgflogn seyn werd :grin: :grin: :grin:
Lg Pg

weyl wia imma bei so Gewinnspiele, sind Der Veranstalter und Die Mit-Ohne Arbeiter von den Gewinnen ausgeschlossn :smiling_face: :grin: :grin:

Lg Pg

hehe des wär net dos problem, oba de sperrn mi glei ein, vlt sollt i mi doch umtaufn… :wink:

leg i da extra de Rutschn, damitst endlich a Rechtfertigung fia de Moperlmarterei host und Du spaunnst des net. :dizzy_face:

Hätt jo sei kännan, dass´t vor einign Joahrn söwa bei sowos mitgmocht, de Brozane kriagt host und deswegn zum Motorradlpedarastn wordn bist. :eyes: :wink:

koa Mensch sperrt Die ein, solaung da Pezzibär auf Urlaub is und wos zum Fressn hod :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

ma des bei an Bärn net Wintaschlof? :eyes: