Alle Jahre wieder ....

Coldplay - Christmas Lights (Official Video) - YouTube

Mein Weihnachtslied !!!

In diesem Sinne wünsche ich allen hier ein gesegnetes Weihnachtsfest mir euren Familien und Gesundheit für das kommende Jahr 2012.

Euer (wenn auch nicht immer braver) Gerry :wink:

Werter Gerry Des wünsch ich Dir-Euch auch :smiling_face:

Nur singan tu i imma selba :wink:

zb: Leise biselt das Reh, in den Neisidlasee :grin:…oda :eyes:…Oh Tannenbaum, Ohhh Tannen baum,da Pezzilehra hod mi Blau gehaun…ich musste in da Eckn stehn, und durfte nicht nach Hause gehn, Oooohh Tannenbaum , ooohh Tannenbaum da bin i einfach abgehaunTralllallliiitralailaa :grin: :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

Denkt euch, ich habe das CHristkind gesehen.
Es kam aus dem Wirtshaus und konnte nicht stehn!

Dr. Pezi

Liebe Kurvernjäger und Kurvenjägerinnen,

Wieder neigt sich ein Jahr dem Ende.
Für die einen ein wunderschönes Jahr mit vielen Erlebnissen auf oder um das Motorrad herum.
Für andere wiederum ein nicht so tolles Jahr weil an manchen Tagen sich leider gute Freunde, Bekannte oder auch Familienangehörige verabschieden mussten, das geliebte Spaßgerät für immer den Geist aufgegeben hat oder einfach Schluss gemacht wurde.

Einige haben bereits ihre heissgeliebte (oder manchmal auch verhasste) Susi - Zicke eingemottet , andere kurven noch Munter durch die Gegend.

Alle zusammen haben wir hier viel Spaß , Stress und manchmal auch Wahnsinn erlebt, Freundschaften geschlossen, sie beendet - Einfach Interessante Menschen kennengelernt.

Die Mannschaft der Kurvenjäger-Crew bedankt sich bei euch für eure Treue und eure zahlreichen Beiträge, Anregungen, Lob und auch Kritik. Probleme wird es leider immer mal wieder geben und wir werden auch in Zukunft alles dran geben diese im Sinne aller zu lösen.

Wir als Admin- und Moderatorenteam wünschen euch ein wunderschönes Weihnachtsfest im Kreis eurer lieben und ein tolles neues Jahr in dem vieles besser läuft als im Aktuellen. Immer genug Straße unter den Reifen und genug freie Straße zum Anker schmeissen.

Wir sehen uns

Seit waunn bischt denn su a Admin heascht ??? :grin: :grin: :grin:

:wink:

Wo host denn Dein Text aussikopiert hearst? :grin:

… sowos kaunn der Tiroler gor ned söba vafossn  :grin: :grin: :grin: der hod uns glinkt der Silli …  :wink:

stimmt mit dem Fremdn Link :grin:, Herrschaftszeitn De wern a imma Moderna :grin: :wink:

Lg Pg

… jetzt schon so schlau sand … wie geht denn des weida Klausi ??? I fiacht me  :grin: :grin: :grin:

Brauchsd ned Gerry, da Krampussi woar ja schon :grin: :grin:

ansonst gemma hoid wida a bissal zruck, is doch eh scho wurscht :grin: :grin: :grin:

Lg Pillistein

… des Buidl von an Silli sein Wohnzimma ??? Worst du eppa a schon bei eana ???  :grin: :grin: :grin:

De wern lochn in Teplice … de wern lochn … :wink: :grin:

sowiso :wink:…AblassBitteBriafal Notas einitreibn :smiling_face:…oba Der Hundling, hod eh wida wia imma ois vasteckt wos zum mittnemma gwen war :cold_face: :grin: :grin:

Lg Pg

s´Fischerl is vaspachtelt  :wink: … und i hob a Waumpm wie a Bierkutscha  :smiling_face:

Jetzt an Kaffee und daunn des Fleischerl 4 aufd N8 herrichtn … es gibt Raclette oba ned de Schweizer Art sondern de unserige :wink:

Fein, Brav woara da Gerrybua :grin:, daun no Vui Spass bei da Raccetn Völlarei, da Einheimischn :smiling_face:, aproppo :grin:, wo isn Heit da Göldsack?, eppa beim Beichtn :eyes: :grin: :grin:

Lg Pg

is vo der weihnachtsbeglückwünschungsmehl
vom kurvenjäger forum :grin:
aber i wer eh nit so warm mit de,weil wann da a hamburger erzählt das er auf a autobahndreieck knieschleifen geht :grin:
fehlt ma a bisselle de komunikationsbasis :eyes:
na was solls aba immahin denkens an ihre user…
des vom gsxr forum hab i eh gelöscht :grin: weil a deitscher bleibt a germane egal in welchem forum.
lg silli

Gödsock ??? :eyes:

DES is unser Silli ausn heilign Laund  :grin: :wink:

schau :wink: Säcke gibts Viele, a paar Sackaln gibts a sogar do herin- oba es gibt nur Anen Der Rochus hast,
und Des is da Göldsack :grin:

für mi zumindast
:grin:

Lg Pg

und ich häng mich einfach hier an!

Wünsche Euch ein ruhiges, besinnliches Weihnachtsfest und vorallem bleibts (werds) Gsund!

Gruß Jürgen!