Weihnachten - 17.12.2011 17:40

Ich wünsche allen Biker und User ein gesegnetes Weihnachstfest und einen guten rutsch ins neue Jahr. Möge in der nächten Saison viele unfallfreie Kilometer gefahren werden.
 
freundliche Grüsse, Robert
 
ps.: es wird Anfang Juni wieder einen Lagerfeuer-Stamminger geben. 

Na, auch frohe Weihnachten im Osten.  :wink:

Die Roten Rosen (DTH) - Weihnachtsmann vom Dach. Musikvideo - YouTube

[/size]

bitte noch um a rechtzeitige erinnerung :wink:

greeeeeeeeeez, ich

… Angst, Peda.
Diesesmal mache ich es wieder ganz gross und offiziell.
Wird nicht zu übersehen sein.
 
Lg Robert

…dir natürlich auch fröhliche weihnachten!!

:sunglasses:

lg

und auch da speedy wünscht  frohe weihnachten an alle "Bikerinnen und Biker " (übersetzt für die dies wieder mal net lassen können Biker= Motorradfahrer :grin: :grin: :grin:)  schöne Feiertage und an guaten flutsch ins jahr 2012

euer speedy

wünsche allen erholsahme feiertage und einen guten rutsch ins neue jahr

Wünsche auch Allen im Forum Frohe, Friedliche und Besinnliche Weihnachten und ein Gesundes 2012 :wink:

Und auch 2012,
sind für mi BIKER genau Nur Radlfoahra ohne Murl, genauso wie Die Ganzen Jahre zuvor :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

A 1/8erl is owa a ka Murl, sowas hob i im Rasentrimmer. :sunglasses: :grin:

Ps: Was wird denn dei neiches achterl ?

Heite is Buchstabal wawechslungs Tog :smiling_face:

An Achtal Murl im Nosntrimma :eyes: :grin:, mei Liaba da muaßt oba an Gscherdn Rieszinkn aum Schädl hobn :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

ps Es Oide Achtal wird es Neiche wern, weils für mi koa Bessares gibt.

Lg Pg

Na dann viel Spaß mit deinem neuen Nasentrimmer. :grin: :grin: :wink: :wink:
Kauf da a gscheide Kettn dazua.

i bin ja imma no aum üwalegn obs ned doch Bessa is Den von meyna Neichn Freindin zum nemma :eyes:, weyl De hod bloß Die Bestn Modelle daham :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

des is scho a Echte Oide :wink:, miassast erst amol Dera Ihre Haxaln sehn :smiling_face:, schee Schlank wia von am Reh, oba leida a so Behaart wia von am Reh :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

weyl is Recht Gern mog, hob i scho Ihr Weihnachtsgschenk kaaft :smiling_face:

Na wos Denkst werds seyn? :eyes:

eh kloar oda :grin: :grin: :grin:

Wenns da gfoid so a Rasssige. :grin: :grin:

Wenns da nimma taugt, borg i da mein 1/8 Trimmer. :grin: :grin: :sunglasses:

Dank da Scheen :grin:, oba wenn dann wirkli des fürn Rasn ,weyl ois onda hod kan Zopf nit :grin:

Lg Pg

du meine herren, wennst in den ausschnitt einifallst, dann glaubst du hängst mitn riachzinken in da oaschfalten vom yeti… :grin: :grin:

na dann - guate (weih)nacht ! :grin:

Stimmt :wink:, deswegn Vasuach i scho seyt Wochn dos ma genau Des ned passiert :grin:

wünsch a a Frohe Weih, ohne Nocht :grin:

Lg Pg