Polizist vs. Motorradbesitzer

Der arme Willi will in Frieden leben und sein Motorrad putzen - aber ein Polizist will ihm das Leben schwer machen!

Nudist gegen Polizist (2011) | NDR.de - Fernsehen - Sendungen A-Z - extra 3 - Rückschau

Was sagt ihr dazu?

Jo desch isch in Pifgonien,hier dads desch Nie gebbe,weyl da Ullibärmervin tut sowas nit :grin:

glaub i zumindast :eyes: :grin: :grin:

Lg Pg

Warum net?
Des unnatürliche und abnormale sand,wenn mas genau nehman würdn, eh de Kleida!

Wenn ma selbst net komplett nockt in da Öffentlichkeit umalaft is des ok, moch I a so (^^), oba ondare deswegn onstänkan wenn ses tuan?

vor allem die oma die ihn in schutz nimmt is a heimliche verehrerin :grin:

mervin - nein
ully … da wett ich keine 10 euro :wink:

kein „net“ von mir.

in meinem profil steht „mostsaufen und nackt rumlaufen“ schon seit 2008 so drinnen - und das nicht umsonst :wink:

, :grin:

Wie kummts ihr jetz von de Nocktn auf Krone?
(I bin a a Krone-Lesa, bzw wenn übahaupt Zeitung donn des Blattl!)
 
Im I-net Zeitolta checkt eh kana mehr warum ma Neuigkeitn aus da Heimat und da restlichn Wölt ausn Hirnen von den sölbn Parteileitln vazöhlt kregn wüll!
Siehe ORF, bzw SPÖ-Kanal, ols Beispiel im Fernsehen…
 
Wenn I des Neiaste üban Strache wissn wüll lies I des zerst auf da FPÖ-Seitn, donn auf de Seitn von de ondan Partein und zum Schluss von zig unabhängige Berichterstotta!
Olso I find, doss des da anzige Weg is sich wirklich über a Thema, wenns den Aufwand wert is, zu informiern!
 
So, des zu den Zeitungan und Parteien!
 
Und jo, wenn denn wirklich amol de gonze Gschicht in sich zommbricht, als Folge der jetzign Politik, donn wern de Östarreicha sicha schaun, doss de, de des gonze zuaglossn hobn a ols erste an Leffl von da Suppn obbekumman! ^^
Oda a net…
 
lg

:sunglasses:

:eyes:

… dass so mancher Purche do jetzt an Gusta aufn Willi griagt hod  :wink:

Mir wäre es genau Blunzinger wenn mei Nochbar oder In nockat umadumrennt … Jeder soi auf sein Grundstickl umrenna wie a wü.

i hobs a net leicht mit de nockerten, links und rechts von mein garterl
jeweils a nockerte (rechts) und fast nockerte (links)
beide nimma gonz jung, oba blond und ddd…
und damit muasst lebn, wos soll i mochn…

olso hob i mi angepasst, beim woschn von meiner trumpfn
hob i holt an tanga au, eh wurscht tet da mundl sogn

nana, linx is das:

[url=http://www.taz.de/!78613/]http://www.taz.de/!78613/[/url]
oder
http://www.youtube.com/watch?v=skY4nddl5q0
:grin:

die presse ist doch auch so ein raika-kirchenblattl der styria media group - der erschreckend viel „meinung“ in österreich gehört.

vor allem wenn ich selber in ruhe nackt rumlaufen kann :slight_smile:

eines der bekanntesten beispiele in österreich war der reb bull ring gegner aus graz der die abgasbelastung in seinem umfeld als grund für seine beschwerde angegeben hat. weiß eh wie weit graz und spielberg auseinander liegen

host an neichn Radiergummi kriagt? :eyes:

haha, spitze :slight_smile:

 
:grin: :grin: :grin: :grin:
 
i tat eam reklamieren
 
rubbelt schlecht
 
loßt überall was stehn
 
, [ :sunglasses:", :eyes: :grin: 
 
oder ist des unlöschbar
 
würde pilli sein schreibbild erklären :wink:
 
 
chris 

… schon lange sagen wie sümbatisch du schreibst … soll ich nicht mal zu dir auf einen Kaffee kommen ??? Ich bring natürlich alles mit … Kaffee … Kuchen … Torten … :wink:

… kippt Herr Pügrant ???  :grin: :grin: :grin:

MIT ANA FANG I JA GLEI GOAR NED AUN :grin: :grin: :eyes:,Na Bleedsinn Irgendwie an Moralischn ghabt :worried:,auch wenn jezn Viele Lachn,des liegt an dem zur Zeit komischen Mond, hatta gmant Da Herr Apotheker :sunglasses:

Scheenan Obnd no, und Lg Pg