AUSFAHRER FÜR VLBG GESUCHT!

Hallo,

ich fahre jetzt schon die 3te Saison Motorrad und langsam wirds langweilig immer alleine die Straße unsicher zu machen, drum hab ich mir gedacht ich frag hier mal nach, wer aus Vorarlberg öfters mal lust auf ne kleine Runde in Gesellschaft hat?
Nur noch zur info, fahre ne gedrosselte GS 500. Also nicht des sich hier Ninja oder R1 fahrer melden, mit euch kann ich leider noch nicht mithalten ;-).

Mfg,

da Jere !

hab auch eine GS500. Hab schon gedacht ich bin der einzige :slight_smile:
Kann aber sein dass ich heuer auf KTM umsteig, aber bei einer Ausfahrt wär ich gleich dabei

Gruass, Daniel

Hätte nicht gedacht das i da nochmal ne antwort auf mein Posting bekomme. Gut zu wissen das man nicht der einzige gsiberger in diesem Forum ist.
Wegen ner ausfahrt werden wir uns wohl noch ein bischen gedulden müssen, wies ausschaut setzt der Winter spät, aber doch ein ;-).

mfg, da Jere

Hätte nicht gedacht das i da nochmal ne antwort auf mein Posting bekomme. Gut zu wissen das man nicht der einzige gsiberger in diesem Forum ist.
Wegen ner ausfahrt werden wir uns wohl noch ein bischen gedulden müssen, wies ausschaut setzt der Winter spät, aber doch ein ;-).

mfg, da Jere

ja, aber besser spät wie nie g
bin ja auch seit gestern erst in dem Forum. Jetzt kommt der Winter doch noch…
Ich kanns zwar kaum erwarten bis es wieder losgeht mitm motorradfahra, aber denn drehma mol a runde.
vo wo bischn? i vo dornbirn

Hon scho gmoant hüha wirds a perfekts Motorrad johar :-).
Scho komisch, letztas we hon i no a ründle dreht und jetzt hauts glei soviel schnee aba.
Aba bessa spot als garned.
Also i kumm us Hard, aba uf dorabira isch as mitam Bike eh nur oamol am gashebel dreha.
Ajo befor is vergiss. Kommendes WE isch in Friedrichshafen Motorradmesse. Bisch oh dussa?

Mfg, da Jere

kan fan vo schnee. obwohla irgendwia zum winter ghört. aber wird scho wida ummego. i hann me o scho gfreut dass ma des johr villicht schó ende februar sine runda dreha ka.
hard isch echt ned witt
wo fahrsch denn all? bei breagaz gi langa uffe isch a super strecke, do kaschas rücha lo :slight_smile:

gruass, daniel

aber ufd motorradmeassa gange worschinle ned, du scho?

Gruass, Daniel

Also mine husstrecke isch imma uf langa uffe, denn Dora. Vo döt uf Lingenau unds schwarzach tobel wieda usse.
Oda i fahr witta uf Andelsbuch und vo döta Schwarzaberg, Bödle, dornbirn.
Wobei wenns sich zeitlich usgot scho i das i uf damüls kumm die strecke döt uffe isch einfach genial.
Die meiste zit scho i das i neue stroßa find wo i no niea gfahra bin, des macht am meisten gaude, nur leider gitz vo deana in vorarlberg numm viele :wink: !

I gang uf jeda fall uf dia mess, des isch einfach a muss für mie :-).

mfg, da Jere

i packs gerned, genau des sind o mine hausstreken -)
bödele isch eh klar alls dorabira, und denn s schwarzach tobel abe, an traum

Langa taugt ma o brutal, schöane langzogene kurva
do gitts aber o paar strössle wo ziemlich abgleaga sind, und nia verkehr isch, kümma denn jo o mol abfahra

S wiavielte Motorrad hosch du scho?
Und wia alt bisch du?
I wörr etz 23, und hob s 3. motorrad

Haua ma üs a paar spikes uffe und denn lommas rüchar :wink: !
Bin gspannt ob du ma no a paar stroßa zoaga kasch wo i no ned kenn.
Also miene GS isch Naked und Bj. 1999 und i hon se vor 3 joar gebraucht vom erstbesitzer abkoft. Dazumal hot se um die 8000km druf ket und jetzt sinds glob um die 35000km.
I bin Bj. 86.

mfg, da Jere

langsam ischmas unheimlich, was mir gemeinsam hond. Mine GS isch o baujahr 99 und i hob se o vor knapp 3 johr koft :slight_smile:
Die verkleidata gitts übrigens ersch sitt 2001, davor sind alle nackig

Des mit da Spikes lomma liaba
hott im tal scho gnuag schnee, möcht ned wissa wias im wald isch
amol s bödele müsste etz ned unbedingt uffe…

oa „geheime strecke“ isch vo sulzberg us hehe

tua i des mit da spikes amol, aba denn lieba mit ana Vollcross.
Schaffasch du eigentlich oda gosch du ind schual das du an am Dunnstig nommitag zit hosch zum im 1000ps forum posten? :wink:

mfg, da Jere

wärs sicher, da bruada hott sich etz eh a 360er ktm 2 takt koft, des luader marschiert! hott 64PS

S gliche künnte die aber o froga g
Na i schaff scho, i bin hald viel am computer…

hoi jere und stunner, neamand ihr ou a moatle mit? :-)) i und mine klene banditin kommand vo schwarzach, und sind ou meistens alluanig unterwegs - aber rasa ischt nid so ganz üsere sach, eure maschinele wärend genau üsre wellalänge… sobald des wiesse züg halt wiedr furt ist und as a bizele wirmer wird. seufz
lg cocolina

haile cocolina
sicher neama moatla o mit (i glob i sprich fürn jere mit :slight_smile:
Ooh, Bandit, schöas Motorrad
D 600er schätze, oda doch die grosse 1000er?

Nana, Rasa tua ma ned (got o gerned mit üsra Böck g)

Gruass, Daniel

Hoi Daniel, na, i fahr die klene Bandit - 600er, aber dafür schüa schwarz… hon i jetzt die zweite Saison gfahra, und ischt echt perfekt für mi. halt tüfergleit, weil i nid grad die grösste bin - aber des macht ma mit sportwäga jo ou, oder? :-)))

Also d Bandit war früher mi Lieblingsmotorrad. Mir taugn hald Naked bikes, i kanns o ned ändra :slight_smile:
Schwarz schout super us, mine isch gealb schwarz, des schout o ganz schick us.
Gegat s tüferlega isch nix izumwenda, machnd froua oft, i wollt mine sogär höherlega, aber nur s heck.

Apropos, i find Fraua die Motorrad fahrn echt sexy, hott was unabhängigs, gitts leida viel z sealta…

Gruass, Daniel

I hon frühschicht ket und jetzt da nommitag frei Juhuu ;-).
Jetz deaf i schneeschufla „grummel“

Najo, asoa KTM hot scho was. Kolega vo mir fahrand bede Supermotos und i hon ma oh scho überlegt oane herzum tua. Hons denn aba wieder verworfa, weild mit soam ding einfach nirgend ahne kusch und für guate strecka musch einfach a wiele fahra.

mfg, da Jere