Ja, Ja, Jaaaaaaaaaaaaa!

Sie läuft wieder - und wie!!!
Nach einem Motorschaden im vergangenen Herbst läuft meine Herzallerliebste wieder! Noch besser als letztes Jahr! Der Motor ist voll super abgestimmt, die Leistungslöcher (die aufgrund des entfernten Verbaus auftraten) sind weg, jetzt läuft sie ohne Ende!
Ha, der Sommer kann sooooo schööööön sein! GGGGGGG

vü spass & eine knitterfreie saison …

lg,

Fesch fesch dein Eisen!!!

So long don001

Gratulation…

boah

Danke, danke

Des is

Jo, danke

Da Winta

hübsches ding!

schaut ja echt super aus auf dem foto!

viel spass beim fahren! :slight_smile:

dei eisn.
wie host denn den tank hinkriagt??
woitat ma nämlich a scho moi an fighter bauen in grün und wollt des ding daun incrdible Hulk nennen.
owa des mit die adern is der hammer echt.
a pippifeine idee und echt fesch ausgführt.
oiso no a scheene saison und immer in tempanzeiger im auge behalten;-))
( zum glick hod mei domi kan)

LG

Markus

des Tankdesign is genial! Des hot ma mei Freind in mühevoller Hondoabeit gmocht. Mit Kfz-Spochtlmasse, Schleifpapier und viiel Geduld. Bin echt stolz drauf, weil des kana hot! gg

dass des pumperl vom mopperl wieder schlagt - schöne arbeit am ank (grad im gb bewundert)
schöne saison noch und oben bleiben
lg nt

Uschi is wieder on the Road!

Welcome back :wink:

Greets die BT

a fesches madl auf an saugeilen bock - do was ma wieder wofür man lebt !!

hut ab !

RESPECT!!!
Des wor sicha a waunsinnshockn, hot se owa glohnt!!

LG

Markus

des sogst lei, weilst mi noch nie wirklich zwieda schaun gsegn host! gg

jo, des woa wirklich a wohnsinns Hockn!
Oba bin stolz drauf!
Gruaß Uschi

und mit Vollgas in die neie Saison!
Wie schauts hiazt aus mit an gemeinsomen Hatzale? gg