2.Bikermeeting, BST Föderlach

Hallo 1000PSler! Ich möchte mich hiermit bei Euch allen fürs Kommen zu unseren Festl recht herzlich danken.
lg
bth, secretary Bst Föderlach

Bei da obakasnudl, dem optorg mecht i mi a noamol bedonkn fir de tolle untastützung und sei unübatreffliches ongaschmo!!

Zum nextn kasnudlstommtisch foama gern amol mit!

de kasnudln san schon in ordnung …
hob mi a gfreit das se kumman san…
bis auf des ringlgspü mit dem spion wor olles supppa
und auf den nächstn stommtisch gehma mit des is klor
L.G. mella

aber des is jo leicht walls nur an honse in föderlach gibt ggggggg.
danke für de loorbeeren, muaß aba glei mol dazua sogn is gerne geschehen und net nur wegen der vice sondern vor allem wall ihr ane kumpalan seits und mi sofort - und des fost rückwirkend - in eurer mitte aufgnommen hobts.
frei mi schon auf a gmeinsame ausfahrt ev noch schiefling auf a jause am 7. mai ggggg so quassi an familienausflug ggggggg wast eh immer monn und frau bzw einfaches mitglied und vice (oder präse???) i nehm eh schon holtung on ggggggg de gebückte.
weiter so ggggg vielleicht übernehmen de kasnudel den 2. und vierten freitag im monat warat ev. a idee.
lg und weiter so mei unterstützung host auf olle fälle
opti der okn

gggg und des mit dem ringelspiel war warscheinlich de retourkutsche für den flipper ggggggggg
supi wenns ihr zum stamminger kommts
lg opti des einfache mit-glied

seas, am 7. mai zu de engine power is a guate idee! vielleicht foa i schon am freitog an sprung… bissl schaun… kenn ma jo echt an familyausflug mochn, miass ma nur die vice (oda präse!!!) frogn…gggg murgn auft nocht wiss ma ob se a einstondsrunde zohln muass!!

und des mit jedn 2.fr red ma uns noch aus…is olls ka porblem! i finds supa

jeden freitog rauschi is besser donn is ka entzug gggggggg
i wor heit gonz überroscht di in der sterneckstroßn zu sehn gggggggg.
i werd mir des murgen von daham aus onschaun ggggg bin ka mitglied zwar mit-glied aber ka mitglied gggggggg
lg opti

spitze ggg … leider haben wir nit so lang bleiben können, aber dafür das nächst mal umso länger ggg
und beklag dich nit übers ringelspiel, denn das taugt de eh ggg

lg tanja

unser okn is der beste… deswegen is er jo mr 106% bei uns gg*…
gfrein uns schon auf de ersten gemeinsamen ausfahrten… lg BL

der paparazzi hat zuwenig schwung ghobt wenn des der 106% gmocht hät, hät wenigstens er gspie…gggggg
bis bold mol bei der familienausfahrt…
lg dfk

bei der wahl haben sicher de wc besucher a mitgewählt gggggggggg
bis bold mol auf da stroßn.
ev. fahr i am samstag mit der mella a runde wennst lust hast

wie schauts aus am freitog? bis ca.1400 hob i dienst in faak…schau ma ume zum treffen auf a birle?

zum mopi fahren hab i immer lust gg* vorallem müß ma die straßen noch genießen solangs se uns u net den gtilern gehören … lg BL

unsrem 106 prozentigen so ergangen, aber wir brauchen es ja nur mal austesten, aber ich glaub, er wird sich weigern ggg … ja also bis zur familienausfahrt

lg tanja

sie lebt…das luder lebt das blonde…

no! recht homma ghobt! die mella is jetz prese!! heit wert se miassn a runde einhaun ggg… nur schod do si mir gestan schon ans gezohlt hot…muass i mi heit revonschiern ggg
bis obnds

hi wos mannst mit ringldpü und spion… i hob soo a longe leitung…gggg

i leb net nur… i fahr a noch… gg*
donkschen nochmals, für dein gestriges „opfer“
lg U.

es wor a ongenehme runde. und gfrei mi schon aufs nexte mol…

des homma glaub i zumindest eh olle gfunden… bis demnächst

host di oba nix rwonsch…
no jo is jo de wochna a noch a freitog fgfg
L.G.FRAU PRÄSE gggggg