so schaut's aus - 17.03.2005 17:30

(bin a bissal gfahrn) übrigens - der Hals ist in tadellosem Zustand :slight_smile:

als täten die Bären langsam aus dem Winterschlaf erwachen und in der Gegend herumbrummen!

L.G.,
R.

nur daß alle andern Winterschlaf gehalten haben!

oben??
oder is akzeptabel…
will am so rauf oder ehen runter von der KK…
„fg“
mfg bertl

Viel zu viel Schnee!

So richtig sonnig war das bei euch heute wohl auch nicht.
Ich hatte heute viel Gegenwind.
Dafür sind die Straßen schon recht annehmbar.

Gruß
Alex

einiges an Schotter oben besonders Ramsau, der Rohrer is auch noch recht schotterig aber wannst ned alzu schnell unterwegs bist und a bissal schaust findst schon an Weg daß d’ in Rost vo de Fußrasten bringst!
I hab no meine Stollis auf der @ - da hab i aufn Schotter a ganz gutes Gefühl - der Grenzbereich ist da etwas breiter, da merkt ma bevors Radl ganz weggeht (büld i ma zumindest ein)
- Haselrast kannst grad ahnen daß irgendwo unter Schotter und Eis sowas wiar a Asphalt is!
Und eine Sensation: ich hab nirgends eine Ölspur gesehen!!!
Der Hals is echt super - a bisserl staubig und leicht feucht (hat aba trotzdem an super Grip - Nordseite is a nimmer ölig) und an einer Stelle a bisserl Steinschlag aber alles gut zu sehen da kann ma scho de Sau rauslassn ;)))

in Baden hab icH 23° gemessen KK und die Gegend zwischen 14 und 17 Grad (wo halt no der Schnee neba da Pisten liegt)
I hab untern Leder nur a Leiberl anghabt - mir war ned kalt in der KK bin i draussen zum Mittagessen gsessen und mir war ned koid 4 andere warn a durt!
Ausserdem es taut mächtig - da drinnen hams sicher 2m Schnee ghabt des braucht scho a bissal bis des weggeht

de ramsau eini…
des kenn i´ganz guad …
bin ja dor´n auf g´wachsen kimm ja über kleinzell rauf…
was is bist a´ob´n am SO auf a´tratscherl??
bin so um ca. 15-15:30 ob´n auf oan kaffee wenn´s ned zu schiarch is…

weil i´pack den banditen aus und der steht ja bei hainfeld „gg“


brum,brum,…
mfg bertl

gern owa i „muaß“ mei muada in Fuschl besuchen (mit de Kids - und daher leider mit da Dosen) awa vielleich des nächte WE!
Awa vü Spass und drobm bleibn - nimm vorher a bissal a Valium daß is Zucken in der Rechten ned z’arg werd - und wann fahr liawa a paar mal üwan Hals bis nimma so arg is - da kann ma se scho a bissal austoben :wink:

ich weiss is heilig aber i´ned…
2GG2 HAB FREI UND FOAHR MITN REWHITEBARON::

mfg bertl

und wegn Karfreitg:
Mei Leder is eh schwarz!
aba red ma uns no z’samm!
mail: alter.baer@gmx.at

tipp ma sich mitte nexte woche zámmen…
wenns dir recht is…
weil da sollt ma die wetterverhältnisse halbwegs schon wissen…

ah jo thanx for info um KK/hainfeld!!


mfg bertl

gfrei mi schon!


mfg bertl

sodale a paar Büdln 1

aber da:


mfg bertl

alles wartet auf das verdiente Essenggg

Können die brav sitzenggg

springt den Topfinger anggg!