hurra-i hob`s wieda

oiso noch mein kablschnitt gestan hod`s mei mechaniker heit wieda gricht!
85 euronen hob i oglegt-nojo,ob des billig is fia 6 kabln zomlötn,is e wurscht!
heit werd i am fensterbrettl schlofn und morgn glei auf in die heimat ins woidviertel aufbrechn!
a froge nu: is des günstig(85 euronen)und wia hättet ihr des problem glöst?
lg klausl

besten selber machen des nächste mal, kommt da billiger
wegen 85€ kommt auf die arbeitszeit an

speed

a söba gmacht, a bissal an Schrumpfschlauch, a Lötzinn und a Lötlampn und a bissal schaun wiea
de farbn zammakern. Normal ka Proplem. Kummst holt des nächste mol zmir, moch das sicha billiga „vielgrins“.
Muß ehrlich sogn: is a stolzer Preis.
lg EH650

Hallo

85 für was mit Verkleidung zerlegen -abmontieren oder Ohne ?

Hallo

85 für was mit Verkleidung zerlegen -abmontieren oder Ohne ?

is a „Kunstfehler“, weil mit der Zeit und den Vibrationen beutelts dir fast jede Lötstelle wieder auseinander. Also löten, dann Hülse drüberpressen, dann schrumpfschlauch.

Wenn nicht viel abzubauen ist und er nicht den Kabelbaum nachziehen hat müssen, geht sichs sauber gearbeitet mit einer Stund aus. Mit Presshülse etc. Also ich würd sagen, durchaus im Rahmen, obwohl ich hätts mir selber gemacht.

3lg
Harald

weilst mit da Lötlampen die halbe Elektrik „abgefackelt“ hast. Das wird mit Weichlot ( 60/40er Zinn/Blei ) gelötet und nicht mit Messing. Ind wennst mit der Flamme zur Isolation der Kabeln kommst, hastas gehabt, die rinnt glatt ab!!

3lg
Harald

bi grod draufkumma,dass sich die tante beim mechaniker um 10 euro verrechnet hod-hob e die rechnung-hod oiso nur 75 euro+trinkgöd ausgmocht-woa a bledsinn va mir!
verkleidung woa ned zum obanehma-die kabln san direkt beim lenker durchzwickt woan-hob a dr650se!
söba mochn is sicha guad,nur i hob ka lötlompn,ka ohnung wo i die vaschiedenen drähte herkriagt-hom nämlich vaschiedene durchmesser und aussadem hätt i heit ibahaupt ka zeit kobt!
ihr wißt`s jo,daß die biker ungeduidig san und glei wieder losgasn woin! lg klausl

mit da Lötlampen hättest mehr zerstört als gricht. Siehe unten.
3lg
Harald

…beschriem hod,hod da mechaniker des repariert!i glaub eam des!

Bin Feinmechaniker und nicht in der Vöst-Linz als abschlacker tätig gggggggg
lg EH650

No dann passt der Preis eh notext :-))

( 15-max. 30 Watt ) und ned in Schweissbrenner, Is ja wie wenn man zum Prägen einer Nummer einen 2kg-Schölgel nehmen würde lool
Lötlampe und Zinn ist nur zum Verlöten von Kupfer- oder Bleirohren, nicht für Elektrisches oder gar Elektronik

3lg
Harald