BADBOYZ - "Event´s - 2005" via Video zu sehn ....!

Ja nun sind die Termine für 2005
der beiden Badboyz Club Veranstaltungen
bereits schon wieder fixiert!!!

Kurzer Ausschnitt aus den Veranstaltungen 2004
und die Termine 2005 zu sehen via Video …

hier der link

[url=http://www.bad-boyz.at/link.php?page=event-2005.html]http://www.bad-boyz.at/link.php?page=event-2005.html[/url]


http://www.bad-boyz.at

gruss aus dem jetzt tief verschneiten Tirol
chris

… wir (tt-team) werden bei der Pannonia-Versnstaltung mit dabei sein! PS: Cooles Video!

mfg mani

http://www.tt-racing.at.tf

servus mani, freu mi schun dass ma uns dann mal kennenlernen, und a paar flotte Rundelen machn können …
kannst ma sagen mit wievielen Leuten ca. kommst, genaueres bekommst dann per mail

gruss aus den jetzt tief verschneiten
Bergen Tirol´s
chris

…wenn wir alle zeit haben sind wir 13, aber ihr wissts ja eh bis 2005 ists noch lange, aber sechs leute sind realistisch!

mfg mani

PS: Mei Dad fährt a wieder!! (er hatte mitte saison 2004 aufgehört) und ist daher voll motiviert!!! :wink:

hoi 13 Leitln seits es, des gonz net a Truppn, und wenn mit 6 Manda kimsch isch des oba supa!!!

Jo a bissl isch des schun no hin bis 2005, oba es geht nocha meist schneller als ma denkt …

genauere Info´s schick i da ncoha per mail zua …

gruss aus den verschneiten Bergen Tirol´s
chris

… ja ok!

mfg tt-racing team aus der STMK!!!

sitz jetzt grad mit an nicht mehr zu entfernendem
smile vorm schirm
(guti musi ! )


:D)))))))))))

und wie schauts aus, hasch di jetzt vom Bildschirm lösen können lach
des isch oba net wenn das des Video gfällt!!!

vielleicht bish auch bei der einen oder anderen Veranstaltung von uns dabei?

gruss aus dem verschneiten Tirol
chris

auch wieder auf unserem Event
begrüßen kann!

mithalten kannst dann gerne … gggg

Supa gmochtes Video, kummt grad recht in der beschissenen „toten“ Zeit! Der Wheelie in Zeitlupe war ja vom allerfeinsten!!!

Des beweist mal wieder, dass bei Euch de Post ganz ordentlich abgeht!

Wie gesagt, hoffentlich wirds näxte Saison in Brünn mal was mit unsrem Bier, weil der Pan-ring is net so meins!

lg. Mandy!

jo des wär schun amol a Sache wenn ma uns mal treffn würdn …
hoi schau mal bei unseren Veranstaltungen, des wäre genau des richtige für di
wenn nit am Pannonia, dann vielleicht in Rijeka
im Mai…?

guggst du auf unserer HP

gruss
chris

iatz im Winter…
tuats schun wieder basteln fia de neue Saison?
Aufrüsten??? gggg

…mir (dad und ich) stickl ma grod mei hinige R6 zauman! mi hots nämli ende der saison 2004 auf die pappn kaut! und natürlich moch ma a andere kleine tunings, damit ma für die saison 2005 schnell san! und bis des ois fertig is, is da winter eh scho wieda vorbei! :wink:

mfg mani

http://www.tt-racing.at.tf

des hab i ma dacht, dass ihr beim tuning seits…
ggg
und wos fia a Bike fohrt dein dad?

gruss
chris

… kawa zx-6r!

mfg mani

zulongsom seits …

jo wenns muansch nocha kunsch uns jo wos zoagn …

… wos mochts ihr immer so im winter??? ((tuning))?? :wink:

mfg mani!!

http://www.tt-racing.at.tf

wos isn des … ggg
na mia mochn kua Tuning, zumindest nit an den Bikes, de schlummern in da Garage, mia mochn Wintersport, a bissl Rodeln, a bissl Schifohrn und intensiv Apreski … ggg

gruss
chris