Gebrauchsanweisung zum Reinigen Ihrer Toilette

  1. Öffnen Sie den Toilettendeckel und füllen Sie 1/8 Tasse Tiershampoo ein.



    2. Nehmen Sie ihre Katze auf den Arm und kraulen Sie sie, während Sie sich vorsichtig in Richtung Badezimmer bewegen.



    3. In einem geeigneten Moment werfen Sie ihre Katze in die Toilettenschüssel und schließen Sie den Toilettendeckel. Möglicherweise sollten Sie auf dem Deckel stehen.



    4. Die Katze wird nun selbständig mit dem Reinigungsvorgang beginnen und ausreichend Schaum produzieren. Lassen Sie sich von lauten Geräuschen aus der Toilette nicht irritieren, Ihre Katze genießt es!



    5. Betätigen Sie nun mehrmals die Toilettenspülung, um den „Power-wash“-Vorgang und die anschließende Nachspülung einzuleiten.



    6. Sofern Sie auf dem Toilettendeckel stehen, bitten Sie jemanden, die Haustüre zu öffnen. Stellen Sie sicher, dass sich keine Personen zwischen Toilette und Haustür befinden.



    7. Öffnen Sie dann aus gebührendem Abstand möglichst schnell den Toilettendeckel. Aufgrund der hohen Geschwindigkeit ihrer Katze wird deren Fell durch die Zugluft trockengeföhnt.



    8. Toilette und Katze sind damit beide wieder sauber.



    Mit den besten Grüßen

    Der Hund











    --------------------------------------------------------------------------------



…böse! De oarmen Stubentiger!

Mei Ex-Kater hätt si des nie gfallen lassen!

Ist er gstorben?

I mechat goanet drau denken, wenn´s mit meine 2 amoi so weit is…

lg…

…vü ärger. Mei Ex-Freund hot mei Katz!

Überall in meiner Wohnung hob i nu Bilder vo mein Herbert (so hot er ghoaßen der Kater) seufz
geht mir scho ziemlich ab.

was ma wenigstens, das er no lebt.

Nimm da avoch an eigenen. smile

I hob am Anfang a kane Katzn woin, jetzt wü i nie wieder ohne!

A Katzerl is sowos liabs, des gibt an so vü, waun ma am obnd von da Arbeit ham kummt und de zwa klan Gfraster haum wieder irgend wos umghaut, owa se san jo sooooooooo liab…ma kau erna net bös sein.

loool niederbrich (no txt)

…eh! I wollt immer a Katz haben. Dann hab i mir eben die besagte Katze als Baby vo oaner Freundin gholt und wie die Beziehung zu mein Ex in die Brüch gangen is, hob i ihm in Kater lassen.

Vielleicht weil i Schluß gmacht hob, dass es ihm ned so schwer fallt. Koa Ahnung!

Für a neue bin i nu ned bereit. Des is ned dasselbe. Außerdem bin i momentan zu viel unterwegs.

so kurz getrennt und scho wieder vergeben?!?

War a blede Gschicht. So oane wo i wann is vo wem anderen hör denk -des gibts ja ned des kann ned guat geh - und jetzt hats mi selber troffn.

lang mit erm beinaunda?!?

…scho. War mei längste Beziehung bis jetzt (bin ja nu ned so alt) 3 1/2 Jahre. Haben schon zusammen gewohnt.

Dann is mir irgendwie alles zuviel geworden. I woaß bis heute ned warum. Er is a super Mensch hat an und für sich nix falsch gmacht - i war glaub i oanfoch nu ned bereit …koa Ahnung.

I hob eahn oba ziemlich wehtan. Des macht ma ziemlich zu schaffen.

mir vorstellen, das erm des troffen hat, überhaupt wenns aus heiterem Himmel war.

I bin, wia gsogt a schon einmal kurz vorm Ende gstanden, bin scho ausgeszogen, hab nur mein PC ( wos bessas is ma net eigfoin hirnederlichdepperts) mitgenommen und war weg.

Am nächsten Tag bin i wieder einzigen, tränen, tschuldingene usw… man kennt das ja smile

Wie alt bist´n leicht?!?

…mei Ex is 34. Is nix bsonderes bei mir. Da Norbert (snuskalle) is 31 also i hobs mit Männer die a bissl älter san.

Ganz aus heiterem Himmel war ned…oba doch unerwartet. Eigentlich hat er Schlu0 gmacht weil er glaubt hat i betrüg ihn (was absolut ned gstimmt hot)… dann bin i auszogn und dann hat er wieder alles zurückgenommen. Nur jetzt kann i nimmer zruck!

Is blöd grennt. I hob draus glernt!

wer was, vielleicht is eh bessa so, fia beide.
i schreib da grod den „Roman“, is a ähnliche Gschicht, mit an bessan Ausgang… smile

…is immer guat!