Wintex Oktoberbest in Sbg – Harpyr schenkt Bier aus!

I muss a bissl a Werbung für’n Bruada machn:

heute Freitag und morgen Samstag is beim Wintex Motoshop in Salzburg (Minnesheimstrasse) das Oktoberfest’l

Gibt a super Gwantl zum super Preis im Ausverkauf und auch a paar lässige Sachen zum Gewinnen…

Gewinnen tut ma aber auf jeden Fall:
Im Rahmen der „Sippenhaftung“ hat mi mein Bruder, da Dragoner, verdonnert, dass i mi um das leibliche Wohl aller zum kümmern hab. Drum werf ich mich ab ca. 13 h hinter die Buddl und werd am Zapfhahn unglaublich wüten. Wer ganz lästig is und versucht, mich zum stressn, der muss a furchtbar leckeres Würstl essn, ganz klar!

Wir sehn uns!

da Harpyr

des gschäftl glei bei mir „um die eckn“ is …
i denk wonn i wieda mal daham bin werd i do vorbeischaun müssen …
(leider ned dieses we)
gruss th

da schau ich doch glatt mal vorbei auf ne wurst und a krügerl

gruß andy

is das a bissl zu spät, die info, hab morgen schon den ganzen tag dienst… wär gern noch ein größeres Runderl gefahren

aber viel spaß dabei!

lg eva

O`zapft is…
De Wiarschtln san supa, die Stimmung is a Hammer
und er ned kummt is söba schuid
Lg .Z-Go

für die werbung…
Wir sind im Stress gggg
Lg Dragoner

wie geht den dess du schenkst bier aus?
i glaub des wird nix, i befürcht du
wirst jedes owaglosene söwa drinkn und
die leit neben dir verdurschtn;;;;;))
na vü spass auf ollle fälle.
kind regards dem bruda und gutes gelingen
lg
hg

eigentlich auch dort? im regen?